Find us on Facebook

Buymall l Online Shopping Malaysia No.1 Trusted Taobao Expert

Adakah anda pernah shopping di Taobao?

Membeli-belah di taobao telah menjadi trend terkini buat masyarakat seluruh dunia kerana hargaya murah lagi ada banyak faktor pilihan. Saya selalu beli barang kat Taobao, tapi shipping kosnya mahal! Mahal dari harga barangan yang saya beli! Lebih-lebih lagi, bila guna air shipping, lagi gila mahal!Tapi sekarang, saya dapati satu platform yg best dengan shipping melalui sea, kosnya lebih murah, dapat juga menghantar barangan yang besar dan berat!

Apa tu Buymall??

Buymall merupakan sebuah syarikat tempatan yang membantu rakyat Malaysia untuk menyelesaikan masalah membeli-belah dari China. Buymall menyediakan perkhidmatan Buy-For-Me dan Ship-For-Me. Saya guarantee, perkhidmatan penghantaran Buymall pasti murah dan terjamin! 



Kenapa beli taobao dengan Buymall?

Pasti saudara-saudari menghadapi challenge yang sama dengan saya, semuanya dalam Chinese, macam mana nak berkomunikasi dengan seller?

Tapi dengan Buymall, saya tidak perlu risau lagi. Semua process shopping di Taobao dimudahkan, mereka menyediakan perkhidmatan penyelesaian untuk aktiviti-aktiviti pembelian, seperti berkomunikasi dengan seller Taobao, pengesanan bungkusan, pengesahan penjual, repack, dan lain-lain lagi. DAN MOST IMPORTANT IS, kos penghantaran laut pick up hanya dari RM2.80/kg !
Cara Beli Taobao Di Buymall (Buy-For-Me)

Anda boleh terus guna Buymall untuk membeli barang daripada Taobao. Semua produk Taobao dinyatakan di Buymall. Anda cuma perlu register di Buymall dan start membeli-belah.



Buymall akan memaparkan maklumat penting seperti harga, kos penghantaran tempatan, pilihan untuk saiz, warna dan sebagainya. Selepas membuat pilihan, anda boleh add to cart dan terus membuat bayaran. Buymall akan membantu customer membuat pesanan daripada Taobao. 

Sekiranya barang sampai di China Warehouse, anda boleh pilih untuk packing semua barangan yang anda order untuk penghantaran sekaligus. Cara ini boleh menjimatkan masa dan kos penghantaran.




Cara beli Taobao Di Buymall (Ship-For-Me)

Kalau anda terus membeli dari Taobao, selepas anda membuat pesanan, anda perlu memilih sama ada penghantaran melalui sea freight atau air freight dan isikan maklumat lanjut yang diberi daripada Buymall. Easy kan! Anda cuma perlu membayar kos penghantaran antarabangsa dari China ke Malaysia, dan 8% kos pembelian (Buy-For-Me fee).

Buymall juga provide pelbagai perkhidmatan lain yang menarik perhatian:

Cara Penghantaran

Masa penghantaran air freight mengambil masa 4-7 hari bekerja, sea freight mengambil masa 15-22 hari bekerja. Air freight lebih mahal berbanding sea freight. Jika item anda adalah item yang sensitif, ia juga perlu menambah pembayaran kos barangan sensitif.


Pickup Servis

Anda boleh choose pickup sendiri dari gudang Buymall atau pick up point paling dekat utk pick up korang barang bila-bila masa lapang. Ia juga lebih murah berbanding dengan door to door service.


Safe

Takut kalau barang hilang semasa penghantaran? Jangan risau, Buymall menjamin dapat memastikan parcel selamat sampai kepada korang. Kalau korang barang hilang, Buymall akan beri korang full compensation bila korang ambil pakej VIP Sea Freight. Bagus kan? Lepas ni nak beli barang dari China tak payah takut lagi!

Bukan ini sahaja, anda juga boleh mendapat extra income dari Buymall ! Refer friendmu dengan referral link anda, dan anda akan dapat RM5 + B point! Refer 10 friend, dapat RM50! Tunggu apa lagi, kongsi platform ni kepada family & rakan-rakan anda utk nikmati perkhidmatan yang paling best daripada Buymall bersama-sama!



Post a Comment

3 Comments

  1. Senang betul nak shopping online sekarang kan

    ReplyDelete
  2. kurang minat shopping online hehe
    nice info tho^^

    ReplyDelete
  3. Nanti nak try jenguk2 jugak laa nak beli apa kat sini. Banyak murah2 ni .

    ReplyDelete