Aku seutas jam tangan Casio

Assalamualaikum. Tajuk macam karangan AUTOBIOGRAFI kan. Sebenarnya nak cerita bulan lepas jam tangan Fiza jenama Casio juga kehabisan bateri setelah hampir 5 tahun berkhidmat. Tengok betapa lamanya bateri jam casio Fiza sebelum ini.

Minggu lepas, tetiba ada parcel datang ke pejabat. Sekali buka, tengok ada jam baru. Casio Original LX-500H Series Youth Analog. Happy tak terkira. Tangan memang terasa kosong selama hampir 2 minggu tanpa jam.



Encik suami mendengar keluhan isterinya yang berkehendakkan jam tangan. Fiza memang suka sangat dengan jam tangan casio. Sebab masih mampu milik, tahan lasak, boleh tahan kedalaman air dan juga bateri tahan lama.



Ada tarikh memang pilihan Fiza. Sebab selalu lupa tarikh. Bila bos tanya tarikh hari nie, boleh terus tengok jam. Warna purple black i like sangat. Selain warna ini, ada 5 lagi pilhan warna tau. Korang boleh cari kat internet. Semuanya memang cantik dah menawan. Pasti korang pun suka.

Wassalam.

Post a comment

2 Comments

  1. waaaaa,,,seronoknya dapat hadiah... casio memang jenama jam yang ada kualiti tersendiri.. fuh..pink kaler tuu

    ReplyDelete
  2. Wah menarik jam fiza ni tau....jenama yg di sukai ramai ni...betul bila ada jam bertarikh ni terurus sikit perancangan seharian kita kan. Okey juju dah follow fiza...lets keep in touch ya!

    ReplyDelete