Find us on Facebook

Betadine Natural Defense Body Wash dengan kebaikan semulajadi madu Manuka, aloe vera organik dan vitamin E

Assalamualaikum. Betadine telah mengeluarkan produk mandian terbaharu iaitu Betadine Natural Defense Body Wash telah ada di pasaran. Istimewanya Betadine Natural Defence Body Wash dirumus khas dengan kebaikan semulajadi madu Manuka, aloe vera organik dan vitamin E.




Betadine Natural Defense Body Wash dengan kebaikan semulajadi madu Manuka, aloe vera organik dan vitamin EMandian akan terasa sangat bersih dan kesannya kulit menjadi lebih lembut. Ia juga bebas daripada 8 bahan kimia yang tidak diingini seperti paraben dan MIT yang menyebabkan iritasi pada kulit.


Betadine Natural Defence Body Wash

Apa itu madu manuka

Madu Manuka adalah madu yang dihasilkan di New Zealand yang mana sumbernya dari bunga manuka atau bahasa saintifiknya Leptospermum scoparium.  Madu Manuka adalah anti-bakteria dan selain boleh dimakan begitu saja, ia juga sesuai untuk disapu pada kulit untuk sembuhkan penyakit.


Keunikkan Madu Manuka, ia ada satu standard dia sendiri. Standard itu dipanggil UMF (unique Manuka Factor).Standard ini adalah untuk mengenalpasti dan mengukur kekuatan anti-bakteria, kualiti bahan yang ada pada madu manuka itu.


Betadine Natural Defence Body Wash dengan kebaikan semulajadi madu Manuka, aloe vera organik dan
vitamin E

Suka sangat akan bau wangi 
Tidak susah pun hendak mendapatkan produk Betadine. Ia boleh didapati di kebanyakkan farmasi dan departmental store berdekatan korang. 

BETADINE® - Trusted worldwide for over 60 years.

Post a Comment

3 Comments