Find us on Facebook

Tempah Customized Lanyard, Topi dan Magnet bergambar di Printcious.com

Assalamualaikum. 

Perkhidmatan serta kualiti yang sangat memuaskan membuatkan Fiza teringin lagi untuk membuat tempahan hadiah bukan untuk dihadiahkan pada orang lain tetapi untuk diri sendiri.


Tempah Customized Lanyard, Topi dan Magnet bergambar di Printcious.com | Ini adalah pengalaman menempah kali kedua di platform Printcious.com. Seronok bila dapat customized sendiri barang yang kita hendakkan.

Kali ini Fiza memilih untuk mendapatkan Customized Lanyard, Topi dan Magnet bergambar. 

Customized Lanyards

Lanyard adalah salah satu cara terbaik untuk mempamerkan jenama kita dan boleh dijadikan hadiah korporat yang hebat untuk sesuatu majlis. Fiza perlukan lanyards ini dan boleh dipakai ketika ke pejabat.

Design yang kita buat sendiri

Hasilnya memang 100% sama

Boleh pakai bersama ID Card Holder


Personalised Caps

Topi laras yang sangat klasik memang sesuai untuk diberikan kepada kaum lelaki. Suami Fiza juga memakai topi untuk keluar bersiar-siar. Jadi topi yang Fiza designkan ini memang mengikut kehendak dia.

Design yang kita buat sendiri

Hasilnya memang 100% sama bukan?


Personalized Photo Magnet

Magnet bergambar kedua yang Fiza telah dapatkan di Printcious.com. Harganya juga sangat berpatutan dan kita boleh letak apa sahaja gambar yang dimahukan untuk dijadikan sebagai magnet. 
Design yang kita buat sendiri

Hasilnya memang 100% sama 

Percayalah yang korang memang akan puas hati dengan hasil yang diterima. Pihak Printcious.com menjanjikan tempahan akan dihantar dalam tempoh 2 - 6 hari bekerja. Tracking Number akan dihantar melalui e-mel anda apabila mereka mula membuat penghantaran.  Anda boleh menjejaki status penghantaran anda melalui URL yang disediakan dalam e-mel tersebut.

Jangan tunggu lagi!!


Jika anda mencari perkhidmatan percetakan mug terbaik, jangan lupa untuk menghubungi mereka. Atau jika anda mempunyai pesta ulang tahun yang akan datang dan ingin menarik perhatian tetamu anda, penyewaan photobooth adalah hiburan terbaik buat anda.


Kami juga mengalu-alukan sebarang penajaan untuk mendapatkan penaja untuk acara mereka. Jangan ketinggalan untuk merebut peluang besar ini dengan klik di sini.  

Printcious juga boleh didapati di Singapore, Australia, Hong Kong, Canada, Philippines & Taiwan.


Untuk maklumat lanjut boleh layari laman web Printcious ataupun ke laman sosial Printcious seperti di bawah:

Post a Comment

1 Comments