Find us on Facebook

Lazada Shopathon Blogger Contest

Assalamualaikum.

9.9 Festival Lazada bakal bermula tidak lama lagi. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan tawaran harga, diskaun, dan baucer membeli belah untuk lebih 100 jenama terpilih di 9.9 Festival Lazada .


All You Ever Wanted, Festival bermula pada 6 hingga 9 September 2018.

Diskaun sehingga 90%
Lebih 1000 baucer ditawarkan
Lebih 100 jenama terlibat

Bila ada tawaran menarik macam ini,  Fiza tidak akan lepaskan peluang untuk membeli produk di Lazada yang lama menjadi idaman hati.

1. Baby Car Seat


Pertama sekali Fiza nak beli Baby Car Seat untuk baby Huwainaa yang makin membesar. Memandangkan setiap hari Huwainaa akan berada dalam kereta untuk ke pusat jagaan pengasuh, Fiza perlu memikirkan car seat baru untuknya. Baby Carrier Car Seat yang digunakan sekarang rasanya kurang sesuai untuk Huwainaa yang telah berumur 8 bulan.




2. Fossil Men's Watch

Kedua, Fiza teringin hendak hadiahkan jam tangan jenama Fossil buat suami. Jam tangan ini juga adalah jam tangan jenama kegemaran suami. Harganya memang agak mahal dan kalau dapat diberikan kepada suami sebagai hadiah, memang Fiza puas hati sangat-sangat.



3. Hello Kitty Trolley Luggage

Ketiga, teringin nak beli Hello Kitty Trolley Luggage untuk kegunaan semasa pulang ke kampung. Boleh isi baju anak-anak. Design yang comel memang dalam wishlist Fiza hendak dapatkan.


Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan tawaran harga, diskaun, dan baucer membeli belah untuk lebih 100 jenama terpilih di 9.9 Festival Lazada .


All You Ever Wanted, Festival bermula pada 6 to 9 September 2018. 

Dapatkan lebih penjimatan!!!

Diskaun sehingga 90%
Lebih 1000 baucer ditawarkan
Lebih 100 jenama terlibat


Post a Comment

2 Comments