Find us on Facebook

Menghadiri Majlis Kenduri Kahwin

Assalamualaikum. Bulan Julai 2018 kami dapat dua jemputan kenduri kahwin. Oleh kerana dah lama  tak makan nasi minyak, jemputan wajib pergi. Lagipun anak-anak dah besar, Huwainaa pun dah boleh bawa jalan-jalan, Thaqif pun dah dengar cakap, macam tak ada alasan untuk menolak jemputan.
OOTD kami kenduri 1 Julai 2018

Kenduri pertama adalah jemputan daripada kawan sepejabat. Mereka melangsungkan perkahwinan pada 1 Julai 2018 di Kg. Melayu Kundang Sg. Buloh. Tahniah Jihadi dan pasangan Nazliah. Sama cantik sama padan.

Pasangan pengantin bertema biru langit

Hidangan nasi beriani

Jemputan kedua adalah pada 14 Julai 2018. Pasangan pengantin adalah adik kepada adik ipar.  Majlis berlangsung di Antara Gapi, Batang Kali. Tahniah buat pasangan Fatin dan suami Hanis. Muda dan manis sangat mereka.

Fiza bersama adik ketiga, Hasmiza

Kami dan anak-anak

Pasangan muda bertema putih

Cenderahati

OOTD kami kenduri 14 Julai 2018

Bila hadir kenduri orang teringat kenangan kita bersanding dulu. 7 tahun dulu bersanding dan sekarang dah anak dua. Alhamdulillah.

Selamat pengantin baru buat kedua-dua pasangan. Semoga bahagia hingga ke anak cucu. Terima kasih atas jemputan dan menu nasi beriani dan nasi minyak yang dihidangkan memang sedap. 

Wassalam.

Post a Comment

3 Comments

  1. Sedapnyaa dapat makan lauk kenduri. Heheh. Tahniah untuk pasangan pengantin :)

    ReplyDelete
  2. bestnya! lama tak pi mana mana majlis kenduri

    ReplyDelete
  3. Kenduri kahwin dimana-mana.. Comel Huwainaa..

    ReplyDelete