Komik Oh My Jep si Kucing Kacak

Assalamualaikum. Korang mesti kenal dengan kucing kacak yang bernama JEP kan. Jep telah menarik ramai peminat-peminat kucing sehinggakan terbitnya majalah/ komik yang penuh dengan gambar jep dan telatahnya.

Oh ya, Fiza tak beli pun. Tumpang baca member pejabat punya.


Terima kasih Hermanadia (mommy to be) sebab pinjamkan kepada Fiza. Memang kelakar dan senyum sorang masa baca. Jep memang comel. 

Korang pun boleh dapatkan info mengenai Jep dan buku ini di FB Oh My Jep"KUCING PUN KACAK"

Wassalam.

Post a comment

5 Comments

  1. Mcm mnarik jak komik ni, memg hensem pun cat tu hihi

    ReplyDelete
  2. kucing pun dah ada komik sekarang ni...hummmm

    ReplyDelete
  3. wah untung rezeki si Jep, sampai dibukukan kisahnyaaa...

    ReplyDelete