W.W ~ Jangan membazir di bulan puasa

Assalamualaikum..
Jangan membazir...

Post a comment

21 Comments

  1. selalu kalau pi bazar tu,beli cukup-cukup je untuk berdua...taknak membazir..by the way salam ramadhan dan selamat berpuasa ye fiza...

    ReplyDelete
  2. Ramadhan tahun ni, belum sempat lagi nak singgah bazar... :)

    ReplyDelete
  3. Mmbazir tuh amalan syaitan . Kalau bileh beli yg btol2 rasa nak mkn je . :)

    ReplyDelete
  4. Hehe Dik An ni kadang tengok semua nak beli tau kak fiza huhu

    ReplyDelete
  5. Bila membazar janganlah membazir... hee~

    ReplyDelete
  6. setujuuuuuuu :)
    tapi kat rumah ni pun asik laaa ada lebih2 makanan hukhuk T_T

    ReplyDelete
  7. Beli yang perlu dan kena ingat membazir tu amalan syaitan...

    ReplyDelete
  8. Akak tak berbeli lauk kat bazar dik.
    Lebih suka masak sendiri je.
    Itu pun masak sikit je.
    Satu mangkuk kecil je...hihi

    ReplyDelete
  9. jangan membezir ..amalan membazir amalan syaitan ..

    ReplyDelete
  10. kalah dgn nafsu bila time berbuka..huhu membazir amalan syaitan..

    ReplyDelete
  11. Salam Ramadhan Fiza... :)

    ReplyDelete
  12. btl2 setuju..lya masak kat umah je.bazar jauh sesak plak tu malas la he

    ReplyDelete
  13. tips gi bazar: kalau tak nak membazir jangan bawak duit banyak. puasan kan 30 hari, tak dapat hari ni, datang lagi esok.

    ReplyDelete
  14. salam. setuju! elakkan pembaziran!

    ReplyDelete
  15. Cantik tempat dia fiza.. sesekali berkumpul ramai2 mesti best kan..=D

    ReplyDelete
  16. Bersederhana itu yg terbaik..

    ReplyDelete
  17. ramadhan tahun ni beli makan sikit2.. dah xmasak di rumah.

    ReplyDelete