Kurma Shake dengan ESP

Assalamualaikum.. Fiza nak kongsikan menu minuman berbuka puasa, sedap dan menyegarkan... juga boleh dijadikan menu sahur.

Kurma Shake dengan ESP
Bahan-bahan:

Susu Segar (jenama apa pun tak kisah)
8 biji kurma (ikut kehendak sendiri)
ketulan ais
2 Sudu besar ESP Shaklee

Cara membuat:
1. Masukkan susu segar, ESP Shaklee dan kurma. Blender sehingga kurma hancur.
2. Masukkan beberapa ketulan ais.
3. Tuang dalam cawan. Sedia untuk minum. Untuk lebih sedap, letakkan lama dalam peti sejuk beku.



Senang dan mudah kan? Kenapa Fiza tambahkan ESP Shaklee dalam minuman?
Apa KELEBIHAN yang saya akan dapat bila saya minum Energizing Soy Protein (ESP) ?

1) Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri, 
2) Membantu hilangkan parut jerawat di muka, 
3) Memberi tenaga berpanjangan, 
4) Menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, 
5) Menganjalkan kulit.
6) Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. 
7) ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan.
8) Mengawal paras kolesterol dan 
9) Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
10) Bagus untuk pengidap gastrik kerana protein soya yang bersifat alkali meneutralkan keasidan di dalam perut.

Harga Jualan : RM 121.00 (harga ahli)
Kos Pengeposan : RM 10.00
PM Fiza : 017-9488034

Selamat mencuba dan selamat berpuasa. >_<

Post a comment

10 Comments

  1. Erkk! Susu? Hehe. Tak suke susu.

    ReplyDelete
  2. macam macam dah shaklee ni...

    ReplyDelete
  3. nampak sdp..lya dah lama tak buat minuman shake2 nie :)

    ReplyDelete
  4. tengok resepi macam sedap je.... Sha memang suka kurma...

    ReplyDelete
  5. arrghhhh tidakkkkkkkkkkk teliurrr niiiiiiiii

    ReplyDelete
  6. Teringin nak cuba shaklee tue. Tapi masalah bajet sentiasa. Heee.

    ReplyDelete
  7. sedapnya fiza tp nina xpernah minum shaklee ni. hehee

    ReplyDelete