Sarapan Pagi...

Assalamualaikum dan salam Jumaat.. sekejap je ms berlalu kan.. simple je tuk pagi nie.. Korg sume dah breakfast? Hajat fiza nak makan nasi lemak sotong tercapai hari nie.. bkn mengidam yer.. tp dah 2 bulan tak jamah nasik lemak sotong nie.. 
mmg kegemaran Fiza.. Nasi lemak sotong..
Fiza tak jdkan nasi lemak nie breakfast setiap pagi sbbnye akan mengantuk kat opis.. Nie pun dah rase ngantuk sbb kekenyangan.. hehe.. Ok lah.. korang sume sarapan apa hari nie? kongsila dgn Fiza yer... >.<


Post a comment

11 Comments

  1. makan roti gardenia ja fiza, tak sempat nak beli makanan besh hari ni ^_^

    ReplyDelete
  2. sdapnya smbal sotong =) lama xmkan nsi lmak smbal sotong mcm ni hu3..mmg btol..mkn berat2 btkn kita mgntok je pg2..

    ReplyDelete
  3. mengiurkan..sambal sotong nye tuh hehe

    ReplyDelete
  4. dulu ada makcik sedap jual kat taman akak..sekarang nie dah xde..rindu kat nasi lemak makcik tu

    ReplyDelete
  5. breakfast tgk gambar ni jela hari ni.. huhu..

    ReplyDelete
  6. Arini makan dokumen,kje melambak sbb smlm dah x kje..hwaaaa..

    ReplyDelete
  7. huhuhu. memang best makan nasi lomak pagi2. sha selalu beli ade nasi lemak kat depan sekolah dulu. org pggl nasi lemak dadah, sebab sdp sngt asyik nak makan. huhuhu

    ReplyDelete
  8. ermm cedap tuu.. makan di tengah malam pun sedap juger >.<

    ReplyDelete
  9. Fiza , comel la comment box ni.. naakkkk... >.<

    ReplyDelete
  10. akak pun suka nasi lemak sotong...

    ReplyDelete