Find us on Facebook

Shopee Ambassador Launch pada 23 March 2019 di Eatropica, Menara 1 Sentrum

Assalamualaikum. Jom ramai-ramai meriahkan Shopee Mega Sales yang berlangsung pada 27 Mac 2019. Penghantaran percuma tau untuk RM 27 dan ke atas. Sempena dengan Shopee Mega Sales juga, pihak SHOPEE Malaysia telah melantik duta-duta mereka bagi membantu memeriahkan lagi Shopee Sales. 

Shopee Ambassador Launch pada 23 March 2019

Shopee Ambassador Launch 23 March 2019 di Eatropica, Menara 1 Sentrum | Bertempat di Eatropica, Menara 1 Sentrum, NU Central telah berlangsungnya majlis pelancaran Shopee Ambassador Launch pada 23 March 2019 yang lalu. Majlis bermula jam 10 pagi dan dihadiri oleh ramai duta-duta yang dilantik oleh pihak Shopee. Fiza tidak melepaskan peluang untuk menjadi Duta Shopee kerana ia peluang yang sangat bermakna.

Kafe Eatropica, Menara 1 Sentrum
Kaunter pendaftaran

Untuk memenangi cabutan bertuah, peserta perlu menyertai peraduan yang disediakan

Fiza antara yang tiba awal waktu itu, selepas mendaftar, kesempatan yang ada Fiza gunakan untuk mengambil gambar suasana dan dekorasi sebelum majlis bermula. Kami juga diberikan goodies bag setiap seorang.

Ruangan untuk para Shopee Ambassador

Goodies Bag, yang pasti ada maskot Shopee yang comel

Agenda yang disediakan

Memang tertanya-tanya juga apa yang perlu dilakukan selepas menjadi Shopee Ambassador. Semuanya akan terjawab apabila majlis ini bermula.

Kafe yang sangat menarik, pertama kali Fiza ke sini
Sajian awal pagi

Ruangan Photobooth
Ruangan makan kafe
Majlis berlangsung dengan sangat meriah. Selesai sahaja perasmian, semua duta perlu mengikuti workshop yang disediakan sebelum makan tengah hari. Turut diadakan sesi kuiz di mana peserta yang mendapat jawapan yang betul berpeluang untuk mendapat satu lagi goodies bag yang menarik.

Mereka antara jurucakap majlis
Waktu rehat setelah sesi workshop
Bergambar di photobooth




Hidangan makanan tengah hari yang Fiza ambil

Maskot shopee
Bersama blogger-blogger 


Turut diadakan cabutan bertuah pada akhir majlis. Nasib tidak bertuah tapi seronok bila kawan-kawan lain mendapat hadiah dan baucer yang pihak Shopee sediakan. Paling seronok dapat berjumpa rakan-rakan blogger dan sosial media. Sebelum ini hanya bertemu di laman sosial dan kali ini dapat bersua muka.

Fiza juga hendak maklumkan bahawa Shopee Mega Sales SHOPEE Malaysia telah bermula dari 21 Mac hingga 27 Mac 2019. Penghantaran percuma untuk RM 27 dan ke atas. Nak lebih penjimatan, korang boleh gunakan promo code yang Fiza sediakan di bawah.

Promo code : fizaXSHOPEE

Voucher details:
RM 7 off, min spend RM 30. 
Valid till 31st May 2019
First time purchase in Shopee app 

Jom lawati website SHOPEE Malaysia sekarang!! 
Happy shopping korang semua. 

Post a Comment

1 Comments

  1. memang selalu beli brg di shopee. ada byk pilihan..

    ReplyDelete