Lukisan Karikatur dengan harga serendah RM 10

Assalamualaikum. Pernah tak korang karikaturkan wajah korang. Fiza pernah sewaktu Thaqif berumur 1 tahun waktu itu. Kami buat karikatur family potret semasa kami bercuti di Port Dickson. Memang lucu betul muka Fiza tetapi masih nampak seperti wajah kita walaupun telah dikartunkan.

Bertempat di AEON Anggun Rawang
Pelukis Hafiz dan Padi

Tekun menyiapkan gambar Thaqif dan Huwainaa
Wajah Thaqif dan Karikatur Thaqif
Wajah Huwainaa dan Karikatur Huwainaa
Thaqif 
Huwainaa

Bukan senang nak siapkan wajah dorang berdua nie. Thaqif memang tak duduk diam langsung, duduk kejap lepas itu merayap. Memang bertabahlah kartunis yang hendk menyiapkan gambar Thaqif. Huwainaa pula takut orang, dia tengok je pelukis itu sebab takut punya pasal. 

Hasilnya tetap menjadi walaupun Thaqif buat perangai berguling-guling kat situ. Lucu betul la Thaqif. Tapi geram pun ada. Suka sangat tunjuk perangai depan orang ramai. Betul la orang cakap Parenting is fun. Fuhhhh.. 

Wassalam.





Post a comment

1 Comments

  1. cantiknya karikatur tu...memang diaorng ni expert kan

    ReplyDelete