Koleksi Fridge Magnet dan Keychain Oktober 13

Assalamualaikum.. macam biasa entry keychain dan FM Fiza setiap bulan.. 
ada yang Fiza beli dan ada yang member2 berikan..
Keychain Tanjung Dawai, beli masa ke Kedah tempoh hari..
Muzium Arkelogi Lembah Bujang..
keychain nie Fiza bagi kat member2 opis yang terpilih.. >_<
FM dari Medan, Tasik Danau Toba.. 
Member opis Ain berikan..
FM dari Labuan
Antara entry yang berkaitan.

Post a comment

13 Comments

  1. banyaknya koleksi fiza...suka tengok..ada lagi? boleh lah share kat sini... ^_^ ... akak suka tengok tapi tak adalah collector...sikit2 tu adalah...

    ReplyDelete
  2. waaa memang fiza minat sgt kumpul koleksi keychain and FM ne ye? :)

    ReplyDelete
  3. semuanya comel.. rajin fiza kumpul.. :D

    ReplyDelete
  4. fiza mesti ada banyak koleksi dah kan :)

    ReplyDelete
  5. cantik-cantik semua koleksi keychain dan fm.. :)

    ReplyDelete
  6. semuanya cntik2 =) nk2 yg lake tu, menarik

    ReplyDelete
  7. keychain dgn FM ni sellaunya kau buat sebagai kenangan lau pergi bercuti dekat mana2 tempat

    ReplyDelete
  8. mng hobi fiza ni..semuanya comel2 ni..fiza!! rindunya lama tk lawat fiza..zara cibukla..dah berabuk blog zara..fiza sihat ke..^^

    ReplyDelete
  9. TQ fiza bg keychain
    comey semuanya

    ReplyDelete
  10. deeya punya keychain semua deeya gantung kat softboard . boleh tengok macam-2 koleksi . hihi . btw , lawa keychain akak :D

    ReplyDelete