Adegan Raya ke-2 di rumah ~ Mule2 elok.. pastu....

Fiza seronok balik kampung, men ngn anak sedare.. anak sedare belah mertua ader 3 org jer.. peel dorg nie cm 30 orang.. tp mmg best.. hubby fiza pun sempat amek pic masa duk lyn anak sedare.. time nie ramai yg dtg umh.. tugas fiza tlg ngk2 kn dorg bertiga nie.. kalau nk th si along suke sgt nyakat si angah.. dan buktinye dah ader.. hehe...
mula-mula kami bergambar 
time nie pun ok lagi.. 
along dah mula tutup muke angah.. si adek comel jer.. 
time nie dah nk mule.. 
along dah mula mengusik..
angah dah lawan... 
main tarik2 baju.. 
kami tetap ngn gaya comel..
aper nie.. fiza pun ly senyum jer time nie..aduyai..  hubby pun men amek je gambar..
xper..jom sambung gambar... 
comel tak kami.. tp ngk along ngn angah..hurmmm...

Post a comment

22 Comments

  1. hahaha biase la budak-budak..tapi kalau takde diorang ni,sunyi plak kan..

    ReplyDelete
  2. hehe budak2 kalau tak gurau tak sah hehe
    cumel2 semua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorg gurau sampai ader yg nangis..tu yg x larat tu..

      Delete
  3. haha.. boleh pula gaduh masa tengah ambil gambar.. adik beradik macam tu la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorg x ly duk dekat.. ikutkan adek dorg lg ganas...mujur duk jauh skit...hehe..

      Delete
  4. budak2.. peel mcm2.. pening tapi seronok!

    ReplyDelete
  5. kerenah budak-budaklah yang meriuhkan suasana. Betul tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la tuh..xkn kite yg dah besar2 nk gaduh cm tu kn..

      Delete
  6. rindula kat diorg nie..rasa nk lempang pun ada..hehe

    ReplyDelete
  7. he3 meriah je =) tp kalau ada ank sndri lg syok ni..

    ReplyDelete
  8. heee..budak2 mcm tu la fiza..layan je..=D

    ReplyDelete
  9. your husband pun layankan aje ye ambik gmbar dorang..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..xde pun nk skip2..men amek je gambar..

      Delete