Gambar Raya Pertama 2013

Assalamualaikum.. pejam celik pejam celik.. dah raya ke-7.. fiza nk publish skit jer gambar time raya pertama hari tu.. kali nie fiza beraya di rumah mertua di Tanah Merah, Kelantan...Famili kami kecik jer.. kebetulan pulak adek ipar no.2 tak pulang pagi raya tu.. so bergambar tuk yang ader jer..Kalau dorg balik lg meriah ngn anak sedare...
fiza dan suami.. amek pic sendiri jer..
nie family mertua.. ma dan abah... 
fiza, ma dan adek ipar (faizi)
Mende paling best kat Kelantan yang fiza paling suke ialah mercun dan bunga api.. mmg bahaya tau tuk men.. tp klu x de mmg tak meriah.. cume stok kali kurang dan mahal.. nk beli byk2 pun membazir sebenarnya .. beli pun tuk anak sedare.. sronok ngk dorg men bunga api.. len join sekali nnt.. hehe..
bunga api dan mercun

Post a comment

22 Comments

  1. meriah juga raya kat sana ya.. tahun ni akak takde main bunga api pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la kak aiza..tp kt kelantan raya haji lg meriah...

      Delete
  2. selamat hari raya fiza, maaf zahir batin... pic raya ada, tapi upload kat instagram...he he he...

    ReplyDelete
  3. slmt hr ry..hehe men sronok men bnga api..

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza nie mase budak2 dlu mak x bg men bunga api...curi2 jer kt sepupu..skrg br la ly men..tu pun belikan tuk anak sedare...

      Delete
  4. weee nice raya. slmt hari raya :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya.. =)
    bestnya dapat bergambar dgn family..
    yup, raya kalau xde bunyi mercun, mesti tak sah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya.. bg fiza nk men boleh janji pndai jg diri..

      Delete
  6. sy kalau jmpe bunge api bile dah besar ni makin menjadik-jadik plak..kalah budak kecik..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la tu..tambah pulak skrg nie ader mcm2 jenis...

      Delete
  7. Assalammualaikum....hafiza,

    selamat hari raya moga anda sukses selalu di samping keluarga dan suami tercinta... k

    mselim3

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya..waaa..bunga api..hehe

    ReplyDelete
  9. family kecik ye..ptt la tgok skit je org =) berapa ratus hbis kt bunga api 2 kak??

    ReplyDelete
  10. main mercun ye..hee...tak pe2..kita tngok je..tukang main owg len..kn?kn?..=D

    ReplyDelete