Logo 56 Tahun Kemerdekaan

Assalamualaikum.. esok merupakan tarikh bersejarah iaitu 31 Ogos di mana Malaysia mencapai kemerdekaan yang ke 56. Fiza ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ke-56 kepada semua warganegara Malaysia.
Maksud Logo Dan Slogan Hari Kemerdekaan 2013
Tema itu lebih bersifat perpaduan dan berorientasikan kepada patriotik dan kesatuan negara bangsa. Tema ini dipilih bagi memberikan peringatan kepada rakyat akan kepentingan bersatu mempertahankan negara di samping mewujudkan kesedaran rasa sayang dan cintakan negara. Konsep sambutan Hari Kemerdekaan pada tahun ini akan lebih menjurus kepada elemen-elemen perpaduan, patriotik, kedaulatan dan keselamatan negara.
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke-56, 
Malaysiaku Berdaulat, Tanah Tumpahnya Darahku
p/s: Sape g Dataran Merdeka esok? Fiza ngk tv kat rumah jer.. Korg pulak mcm mn?

Post a comment

8 Comments

  1. selamat menyambut hari kemerdekaan ke-56 fiza.. :D

    ReplyDelete
  2. Selamat menyambut kemerdekaan ke 56 :D

    ReplyDelete
  3. selamat hari kemerdekaan fiza. besok mama melekat depan tv jugak, takde kemana... hihi

    ReplyDelete
  4. Nice sharing..Selamat menyambut Hari Kemerdekaan..

    ReplyDelete
  5. akak nak pergi tengok orang berkawad rasa nya esok. setahun sekali meramai kan majlis. selamat hari merdeka to fiza jugak ^_^

    ReplyDelete
  6. salam merdeka fiza...merdeka!! merdeka!! =)

    ReplyDelete
  7. sy tgok kt rumah je..lg relax he3..slmat myambut hari kemerdekaan yg 56 kak =)

    ReplyDelete