Find us on Facebook

Mala Walking Cup unik, jom makan steambot di Mala Mini Hotpot di One Utama

Assalamualaikum. Tekak nak makan makanan pedas-pedas, dapat makan hotpot sedap pun okay nie. Masa jalan-jalan kat 1 Utama Shopping Centre, kami singgah makan kat Mala Mini Hotpot Express Outlet, wah halal mala nie.


Mala Walking Cup unik, jom makan steambot di Mala Mini Hotpot di One Utama | Pertama kali nak cuba nie, kat sini ada pilihan Mala Walking Cup, Mala Tang dan yang terbaru, Mala Hotpot. Jadinya, Fiza pilih Mala Walking Cup yang style dan juga Mala Hotpot.



5 lidi untuk Mala Walking Cup dan 10 lidi untuk Mala Hotpot. Korang tak perlu nak tanya staf dia harga setiap lidi sebab lidi dorang ada warna yang mewakili harga. Ada warna hijau, biru, kuning dan pink.


Mala Walking Cup @ Mala Chuan Chuan siap dengan air di bawahnya. Sebab tu Fiza cakap mmg sytle habis, pedas dia boleh tahan jugak la sebab ianya dimasak dengan campuran cili yang pedas bersama lada Sichuan yang kebas dan pedas. Walaupun pedas, sedap tau.

Mala Walking Cup


Sup Chicken


Untuk Mala Hotpot, Fiza pilih sup Chicken, nak makan dengan anak-anak. Hidangan panas-panas boleh dimakan dengan nasi, bihun atau kueh tiow.

Syiok habis licin kami makan, anak-anak pun minta repeat lagi makan sini. Nak best nnt try repeat kat Premium Outlet pula.




HALAL MALA hotpot untuk semua rakyat Malaysia. Tak susah nak cari steamboat halal, datang je mana-mana outlet di bawah

Mala Mini Hotpot Express Outlet :
Aeon Shah Alam
Alamanda Putrajaya
1 Utama
Pavilion KL

Mala Mini Hotpot Premium Outlet :
Midvalley
IOI Putrajaya

Dengar Hotpot Express Outlet di One Utama nie dah upgrade tau, dorang dah buka outlet. Mana tak nya, memang sedap makan kat sini, tak sesuai buat kat food court, dorang memang elok buat premium outlet terus, barulah selesa pelanggan nak makan. 

#steamboat #steamboathalal #hotpot #halalhotpot #malaminihotpot #eatmalaandwin

Post a Comment

0 Comments