Find us on Facebook

Himalaya Family Immunity Set untuk kegunaan seisi sekeluarga

Assalamualaikum. Bila dah kena batuk dan selsema, kadang-kadang ambil masa yang lama nak sembuh. Bila datang sakit tekak, hidung tersumbat memang buatkan rutin harian terganggung. 


Himalaya Family Immunity Set untuk kegunaan seisi sekeluargaBagi bantu mengurangkan ketidakselesaan badan disebabkan batuk dan selsema, Fiza dapatkan Himalaya Family Immunity Set yang terdiri daripada Septilin Tablets, Koflet Lozenges dan Cold Relief Balm.



Septilin Tablets bantu tingkatkan dan memulihkan sistem imun badan. Mengandungi antioksidan untuk melindungi tubuh daripada radikal bebas yang menjadi punca utama penyakit.


Bagi melegakan kerengsaan tekak dan batuk, Koflet Lozenges sangat membantu dan ianya sangat mudah dibawa kemana-mana.


Untuk anak yang berusia 2 tahun ke atas, Fiza akan sapukan Cold Relief Balm bagi melegakan selsema dan hidung tersumbat.


Korang pun patut dapatkan Himalaya Family Immunity Set nie. Jika berminat, boleh check out @himalayamalaysia untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk mereka yang lain. 


#HimalayaImmunitySet #HimalayaFightAgainstVirusBacteria #HFMD #Influenza #ImmunitySet #ClinicallyProven #MOHapproved #KKMapproved

Post a Comment

0 Comments