Find us on Facebook

VESBO Instant Bird Nest Porridge, bubur sedap dan berkhasiat

Assalamualaikum. Bulan Ramadhan tinggal beberapa hari sahaja lagi. Minggu nie mesti ramai yang keluar untuk membeli barangan keperluan untuk bersahur dan berbuka puasa. Bagi Fiza pula, wajib ada makanan yang sedia untuk dimakan, seperti bubur cup.


VESBO Instant Bird Nest Porridge Cup, bubur sedap dan berkhasiat | Bubur yang sedap lagi mengenyangkan, VESBO Instant Bird Nest Porridge Cup sememangnya mudah untuk disediakan. Lagipun ia mengandungi khasiat sarang burung yang tak semua bubur ada. Bukan itu sahaja, amalan makan bubur VESBO juga mampu membantu memberikan kita kulit yang cantik. 


Easy, Healthy, Convenient

VESBO Instant Bird Nest Porridge Cup tinggi protein, low calories, tinggi kolagen dan multi mineral, Nak cantik perlulah jaga makan. Sebab itu, Fiza mula makan VESBO Instant Bird Nest Porridge Cup. Makan setiap hari untuk bantu dapatkan glowing skin. Sebab khasiat dalam satu cup VESBO bersamaan :

1 bottle Collagen Drinks
1 bottle of Instant Bird Nest Drink
1 cup of Milk
1 bowl of Cereal


Senang sangat nak sediakan, hanya tambahkan 150 ml air panas, kacau dan boleh terus makan. Kenyang bila dapat habiskan satu cup VESBO dan rasanya juga sedap dan mushy.



Boleh didapati dalam kotak yang mengandungi 6 x VESBO Instant Bird Nest Porridge Cup(Rasa Cendawan). Nak beli loose pun boleh. 

Untuk info dan pembelian layari https://www.vesbo.my/. Juga boleh dibeli di mana lagi kalau bukan di Shopee -> Vesbo Malaysia


#mybeautifulcup #vesbobeautycup #birdnest #starbuckbundle
 

Post a Comment

0 Comments