Find us on Facebook

MaxX Fish Oil dan CoQ10 75mg | Penghargaan daripada BioLife Malaysia

Assalamualaikum. Baru-baru ini Fiza telah dihadiahkan dengan dua produk supplement dari BioLife Malaysia. Ia adalah makan tambahan untuk tubuh badan dan bukannya ubat. Ramai antara kita yang selalu terkeliru antara suplimen dan ubat. 


MaxX Fish Oil dan CoQ10 75mg | Penghargaan daripada BioLife MalaysiaPengambilan suplemen perlu dilakukan mengikut peraturan yang disarankan oleh pengeluarnya. Selain itu, perlu juga diingatkan bahawa suplemen ini hanya berkhasiat kepada mereka yang betul-betul memerlukannya. 

Sekiranya seseorang itu mendapat sumber zat makanan yang mencukupi, bersenam, mendapat cukup rehat dan tidur, kehidupannya teratur, tidak mengalami sebarang tekanan dan bebas daripada bahan pencemaran (sama ada udara, makanan dan air), maka beliau tidak digalakkan mengambil suplemen.


MaxX Fish Oil - Omega 3

MaxX Fish Oil - minyak ikan berkualiti tinggi yg diekstrak daripada ikan teri lautan dan boleh diambil oleh semua orang terutamanya utk mereka yg kurang pengambilan ikan dan yg ingin menjaga kesihatan badan.

MaxX Fish Oil



CoQ10 75mg

CoQ10 75mg - suplemen yg mengandungi koenzim Q10 75mg. CoQ10 pula sesuai utk mereka yang mengambil ubat mengawal kolesterol dan ia memberi tenaga untuk mereka yg senang rasa letih.

CoQ10 75mg

Namun begitu, pemakanan yang seimbang dengan selang masa yang sesuai adalah baik untuk kesihatan yang optimum. Ribuan Terima kasih buat Rosmawati Aboo Hassan dan Bio-Life Malaysia. Untuk maklumat lanjut, layari https://www.biolife.com.my/.


Post a Comment

0 Comments