Find us on Facebook

Pengalaman ke Artbox Malaysia 2019 di Sunway City

Assalamualaikum. Bulan lepas Fiza berkesempatan untuk melihat sendiri Bangkok's famous container flea market yang pada kali ini diadakan di Outdoor Open Air Carpark, Sunway City Kuala Lumpur. Ia diadakan selama 3 hari berturut-turut iaitu pada 6th - 8th Sept. Fiza memilih untuk hadir pada hari terakhir event berlangsung.


Pengalaman ke Artbox Malaysia 2019 di Sunway City  | Rezeki Fiza apabila memenangi hadiah berupa Shopee X Artbox Free Passes daripada blogger dan juga Shopee Ambassador Rodiah Amir. Selain daripada mendapat Artbox Free Passes, pihak shopee turut memberikan goodie bag and Shopee drinks secara percuma.






Tidak dijangka terlalu ramai pengunjung yang hadir dan kebetulan pula ia adalah hari terakhir Artbox berlansung. Memang agak serabut dan susah hendak bergerak dan bergambar. Itu belum lagi bab hendak makan, beratur panjang hampir satu jam semata-mata untuk mendapatkan satu makanan. Jadi tumpuan warga KL di hujung minggu kan.












Walau bagaimanapun ia peluang yang bermakna buat Fiza sekeluarga. Pertama kali menjejakkan kaki ke Artbox Malaysia dan dapat merasai sendiri kemeriahan dan kesesakan di sini. In syaa Allah mana tahu ada peluang memang nak datang lagi pada tahun depan.

Wassalam.

Post a Comment

0 Comments