Baba Ice Cream

Assalamualaikum.. Baba Ice Cream, Power, Memang Sedap... serius memang sedap.. Cerita nie bulan April lepas, habis pantang terus pekena ais krim.. huhu.. jangan ikut perangai Fiza tau.. sebab kebetulan masa tu waktu tengah hari panas, tengok ais krim memang cair.

Ais krim nie ada campuran isi di dalam.. ikut saiz dan harga.. Kalau cari kat kawasan Selangor nie memang tak pernah jumpa lagi.. sebab ia boleh didapati di Kelantan khususnya di Zon Bebas Cukai Rantau Panjang..

Ais Krim Baba nie lebih kurang macam ais krim pasu sebab dalam ade kek.. cuma spesial lagi sebab ada pulut kuning, roti, kek dan macam2 la.. lebih kurang ABC..

Jual atas motorsikal


Bahan-bahan dalam ais krim


harga pun berpatutan


yang nie harga RM 3.00


Makan ais krim nie memang kenyang.. coklat topping dia memang terbaik.. bahan-bahan dalam memang penuh.. Fiza respek betul orang yang berniaga sebab tak kedekut bahan.. dia tak rugi punye sebab ramai yang akan tercari2 lagi lepas nie...
Wassalam...

Post a comment

7 Comments

  1. wow..berbaloi nya 3 ringgit je..
    ais krim nye plak macam-macam bahan ada,sedap!

    ReplyDelete
  2. betul..pelanggan makan puas hati,..memang tak kisah nak ulang beli lagi..sebab berpadan dengan harga nya..

    ReplyDelete
  3. pakcik baba tu taknak pindah gombak ke T_T huhuhu

    ReplyDelete
  4. salam singgah sis fiza....wahh...sedapnya...

    ReplyDelete