Rindu-rindukanlah diriku

Assalamualaikum.. Rindu Fiza tak? haha.. perasan sungguh kan..
yang penting..........
Alhamdullillah..
Selamat kembali ke rumahku.. syurgaku... 
selepas menempuh 9 jam perjalanan semalam..
biasa la kereta banyak di highway Plus...
Hari ini kembali bekerja mencari rezeki seperti biasa..
Walaupun ambil cuti sehari je pada hari Jumaat lepas.. 
garab dengan cuti hari buruh dan hari minggu
terasa macam lama sangat bercuti..
Story? of course ada.. 
tunggu update Fiza nanti yer...
>_<

Post a comment

25 Comments

  1. 9 jam... masak kaki dan tangan ...

    ReplyDelete
  2. salam. langsung x rindu! hahhahaha gurau :P

    ReplyDelete
  3. Kalau dah 9 jam tu fiza.
    Mahu sakit cik akak di buatnya

    ReplyDelete
  4. hihihihihi cant wait.
    mesti banyak new things huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. selamat pulang kak fizaaa :))

    ReplyDelete
  6. Fiza...fiza...fiza...hehehe :D

    ReplyDelete
  7. Pergi bercuti ke kak Fiza?

    ReplyDelete
  8. hai :)
    lamanya 9 jam..
    nnti cite ye, miza tunggu..hehee

    ReplyDelete
  9. Baca tajuk entri teringat lagu encik mimpi lak :)

    ReplyDelete
  10. Lamanya..mmg lenguh ni fiza.. ^_^

    ReplyDelete
  11. amboi...9 jam... pth pinggang tu

    ReplyDelete
  12. WAWAAA.. holiday sakan nmpk.. muhehehe

    ReplyDelete
  13. Ok dah balik dari journey 9 jam yang jauh tu.. Boleh la saya nak ucapkan salam perkenalanan :D hehehee..

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/05/kembara-england-part-7-natural-history.html

    ReplyDelete
  14. 9 jam???!! aiyoo..cramp pinggang XD

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah selamat sampai

    ReplyDelete
  16. Assalammualaikum..fiza,

    selamat berkerja kembali.. dan berblog kembali.

    mselim3

    ReplyDelete
  17. mood cuti tak abis lagi nie...
    nur cuti 4 hari deret..hihi

    ReplyDelete
  18. welcame back fiza..best kan balik kg... urusan berblogging mesti dilupakan saat di kg..hehe

    ReplyDelete
  19. welcome back fiza..mesti byk story mory menarik nie kan :)

    ReplyDelete
  20. welcome back kak...beznye dia bercuti

    ReplyDelete
  21. haaa..cpt2 cite..xsbr ni :P

    ReplyDelete