Koleksi Fridge Magnet dan Keychain | Hadiah Top Commentors September dan Oktober

Tajuk mestilah kene gempak kan.. the real story are..... Fiza dapat tempat kedua untuk dua bulan berturut-turut lagi kat blog Kak Ena sebagai pengomen setia.. September dan Oktober.. Thanks kak sebab berikan FM dan keychain dari Melaka yang kiut untuk hadiah kali nie.. mmg gembira sesangat.. mmg hobi Fiza mengumpul koleksi cm nie.

FM bakul Melaka - September

Keychain Kebaya - Oktober
Dan ala-ala mengimbas balik koleksi comel yang Fiza dah terima dari blogger Zarena.. Tada...

FM Bear - Julai

Keychain Bear - Ogos

Boleh baca kat sini berkenaan entry tersebut.. Fiza pun tak sabar nak kongsikan dengan kawan-kawan semua koleksi FM dan Keychain Fiza untuk bulan November nie.. Tunggu yer.... >_<

Post a comment

21 Comments

  1. Congrats Fiza :)

    ReplyDelete
  2. tahniah ! seronok bila org hargai kita kan ...

    ReplyDelete
  3. wah comel la kak
    tahniah tau
    beznye dpt hadiah mcm2 dri rakan blogger kan kak
    isi tabung nuffnang sini-darlie

    ReplyDelete
  4. Wowww !! kalau macam ni , nak jadi pengomen setia jugak laa .. ehehe !!
    BTW , tahniah !

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, pun rezeki juga tu kan fiza :)
    semoga terus gigih berblogging dan blogwalking :)

    ReplyDelete
  6. tahniah,akak fiza! comel comel! hehe :D

    ReplyDelete
  7. Kebaya tu mmg comel la..suke:D

    ReplyDelete
  8. bestnye dapat keychain~.. tahniah :D

    ReplyDelete
  9. Tahniah..byknya dpt cenderahati ni..cecantik semuanya :)

    ReplyDelete
  10. tahniah fiza.. comelnya bentuk kebaya.. :D

    ReplyDelete
  11. Tahniah.. semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah rezeki..semua comel2 barang tu :)

    ReplyDelete
  13. TQ pd fiza sbb selalu komen di blog k.ena

    thanks my dear

    ReplyDelete
  14. wahh seronok nya menang . tahniahh :) kreatif gituu :)

    ReplyDelete
  15. congratulation Fiza...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete