Follower ke 555

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.. 

Sedar tak sedar.. follower Fiza dah sampai ke 555.. Dan insan yang bertuah tu adalah Cik Nini.. Korang boleh la ke blog Cik Nini nie.. klik je kat link nama yang Fiza dah buat.. Yang sempat Fiza baca pasal  Cik Nini nie, dia pandai buat doodle.. comel pulak tu..


 Nini's Doodle...
 Thanks yer sudi tuk jadi follower Fiza.. Salam perkenalan daripada Fiza.. Korang pun kawan la jugak dengan dia.. >_<
p/s: Fiza nak jugak doodle boleh tak? hehe.. gurau jer.. 

Post a comment

12 Comments

  1. wah...dah bertambah ye follower....insyallah akan bertambah lagi pada masa hadapan..
    nak doodle jugak

    ReplyDelete
  2. congrates followeRS makin meningkat !! heeee :D

    ReplyDelete
  3. tahniahhh.. dah ramai dah follower :) klik nuffnang sini

    ReplyDelete
  4. comel2 mesti kanak2 riang nie kan cik nini

    ReplyDelete
  5. comel je doodle tu.. hihi.. tahniah :)

    ReplyDelete
  6. tahniah,kak fiza :)
    saya pernah singgah blog cik nini,comel je semua doodle dia kan,hehe :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. comelnya doodle.. nak terjah nanti.. :D

    ReplyDelete
  9. tahniah follower semakin bertambah.. :D

    ReplyDelete
  10. hehe..thanks fiza..insya Allah,nini buatkan satu untuk fiza nnti.. :)

    ReplyDelete
  11. rajinnya la buat ddodle sendiri

    ReplyDelete