Find us on Facebook

Jelita Ostrich Farm, Negeri Sembilan

Selesai menghadiri kenduri kahwin, baca sini kami tak terus balik ke Rawang. Mr. Hubby bagitahu kat area senawang ada burung unta.. kami pun try cari kat internet dan berpandukan GPS.. Maka sampai la kat tempat bernama Jelita Ostrich Farm.. tempat nie tak terjaga dan tidak diurus.. signboard pun dah pudar sehinggakan kami terlajak jauh disebabkan signboardnya.. Kami ingat tempat nie dah ditutup.. rupanya tak.. 

Lebih kurang zoo mini, ada kerbau, rusa, angsa dan burung unta.. Haiwan lain Fiza tak perasan pulak.. itu jer yang Fiza sempat perasan..

Rusa..

kawasan burung unta

cam comel jer.. hehe..burung tu la comel.. tak kan Fiza kan..

mmg jinak tapi takut juga nak dekat..

Kami kat situ tak lama dan bercadang nak ke Ladang Anggur, tapi cari2 kat GPS tak de la pulak.. nak lama2 cari jalan pun tak boleh sbb hampir malam.. kami pun bertolak pulang dan bercadang untuk ke Nilai 3.. Kebetulan mmg nak cari karpet untuk bilik tidur dan of course kain untuk buat baju kurung nak g kerja... Entry lepas pun ada menceritakan pasal Nilai 3..boleh baca kat sini...

Nilai 3..

Harga kain kat sini mmg berpatutan

terserempak dengan member semasa belajar di UM dulu.. 
Mr. Kahar 

Hilmi dan Fiza

Fiza sempat beli 3 pasang kain.. yang bestnye harga kain RM 50 sepasang, tapi Fiza minta 3 pasang RM 100, mulanya tak bagi, tawar2 kelentong2 last2 dapat juga.. hehe.. sampaikan ada kain yang harga RM 70 pun masuk dalam harga kain pasang yang Fiza pilih.. hehe..  itulah ceritanya seharian di N.9.. Thx sbb sudi bace yer.. 

p/s: tengah belajar tawar menawar nie... 

Post a Comment

0 Comments