Find us on Facebook

Domino's Ssamjeang Pizza kembali mengujakan dan menggoda selera untuk Ulang Tahun mereka yang ke-25

Assalamualaikum. Mula-mula sekali Fiza nak ucapkan terima kasih kepada Domino's Malaysia sebab tak jemu kirim pizza kepada Fiza. Kena tak gitu. Alhamdulillah.. rezeki review. Alang-alang orang dah sponsor, kita tulis la sikit sebagai tanda menghargai pemberian. Banyak tau dorang bagi, bukan sikit-sikit. Paling best kali nie dapat makan pizza baharu, Domino's Ssamjeang Pizza. Jom review Domino's Ssamjeang Pizza


Domino's Ssamjeang Pizza kembali mengujakan dan menggoda selera untuk Ulang Tahun mereka yang ke-25Ketika 'Gelombang Korea' atau 'Hallyu' melanda negara, rakyat Malaysia semakin tertarik dengan semua perkara Korea. Daripada K-Pop dan K-Dramas kepada citarasa Korea yang kompleks, fenomena budaya yang menggemparkan negara ini telah mendorong rakyat Malaysia meneroka dan menikmati kepedasan makanan Korea, kekal sebagai negara penggemar makanan.


Trio ikonik Domino's Ssamjeang Pizza yang terdiri daripada Ssamjeang Beef Bulgogi Pizza yang baru dan dipertingkatkan lagi pedas, Pizza Ayam Ssamjeang dan Ssamjeang Tuna Pizza.

Ssamjeang Beef Bulgogi Pizza telah memikat hati dan citarasa ramai sejak ia diperkenalkan. Sebagai rangkaian yang paling pedas, ia sangat ketagihan dengan sos Ssamjeang yang sangat pedas untuk memenuhi keinginan rakyat Malaysia yang menggemari makanan pedas. Setiap keping diisi dengan hirisan daging lembu yang tebal dan berair yang diperap dalam sos bulgogi yang dibakar sempurna di atas katil sos Ssamjeang yang berapi-api.

Ssamjeang Beef Bulgogi Pizza

Potongan yang menyelerakan

Ssamjeang Chicken Pizza dan Ssamjeang Tuna Pizza yang kurang pedas disalut dengan sos bawang berkrim dan dipadankan dengan sempurna dengan sos Ssamjeang panas, memenuhi selera rakyat Malaysia yang berbeza.

Ssamjeang Chicken Pizza

Sos bawang berkrim yang memang sedap

Minum pula dengan Pepsi, memang puas hati

BBQ chicken

Roasted Chicken Drummets

Prawn Sensation 

Simply cheese

Cinnastix

Breadstix

Bagi yang belum cuba, baik korang try. Memang sedap. Pedas bulgogi boleh dibawa berunding lagi. Kalau tak nak pedas korang makan je yang chicken atau tuna.

Ssamjeang pizza dan Ayam-Haseyo kini boleh didapati di kedai Domino’s Pizza di seluruh negara. Nikmati lebih penjimatan dengan tawaran Domino’s Everyday Value Buy 1 Free 2 dengan penghantaran PERCUMA atau take-away pada harga RM5 untuk Personal pizza. Jom ke Domino’s Pizza berdekatan atau pesan dalam talian di https://www.dominos.com.my/.

#dominospizza #itsallaboutyou #ssamjeangpizza #beefbulgogipizza
#ssamjeangchicken #ssamjeangtuna

Post a Comment

2 Comments

  1. Balik Selangor tahun lepas, sempat masuk domino pizza di Puncak Alam. Suka pula makan di situ, dapat pizza nipis.

    ReplyDelete
  2. kalau cerita pasal makanan korea pasti akan ada terselit sos dan perasa pedasnya...lain macam org korea suka pedas

    ReplyDelete