Find us on Facebook

Review beg sekolah SWAN | Doodle Galaxy School Bag dengan ciri-ciri Hi-Density Coated OVC dan water-resistance

Assalamualaikum. Tahun 2022 anak sulung Fiza, si Thaqif telah masuk darjah 1. Pejam celik dah umur 7 tahun. Jadi kami belikan beg sekolah yang betul-betul berkualiti dan tahan lama. Beg sekolah SWAN la pilihan kami. Beg Swan nie dah lama sejak zaman Fiza mula sekolah lagi dah pakai swan. 


Review beg sekolah SWAN | Doodle Galaxy School Bag dengan ciri-ciri Hi-Density Coated OVC dan water-resistance | Pemilihan beg sekolah memang perlu dititikberatkan untuk menjaga postur tubuh mereka ketika membawa buku-buku berat dan bahan-bahan sekolah. Beg sekolah SWAN sememangnya memahami kehendak ini. 

Cantik siap balut, hadiah masuk darjah 1 
dari Swan Malaysia

Terbaharu SWAN Doodle (XL) School Bag didatangkan dengan dua fungsi khas yang tahan lasak Hi-Density Coated OVC dan water-resistance.

Kemas terletak di bahu

Beg selesa padding tebal


Ada 4 design menarik dan comel untuk dipilih. Thaqif pilih SWAN Doodle (XL) Galaxy School Bag. Bahagian luar yg ringan, berpoket dan zip yg senang laras senang untuk Thaqif kendalikan beg sekolah dia nanti. Dalam beg pun luas, multiple compartments dan padding tebal, comfirmlah selesa. 

Multiple compartments


Sekolah rendah pakai SWAN Doodle Series (XL)

Sekolah Agama pun pakai 
SWAN SMILE VICTOR 2 PRIMARY (L)

Bekas pensil pun SWAN

Beg sekolah SWAN Doodle Series (XL) adalah pilihan yang baik siap ada jaminan pembaikan dan perkhidmatan selama 6 bulan. 

Boleh didapati di DIRECT LINK --> SWAN's official Shopee store atau info lanjut layari https://www.swanbag.com/

#swanbag #swan #schoolbags #backtoschool #space 
 

Post a Comment

1 Comments

  1. Eh, tak perasan pula beg sekolah jenama apa anak saya bawa. Teruknya saya... yang saya perasaan dua-dua beg warna biru. Satu untuk ke sekolah agama, satu lagi untuk ke sekolah rendah.

    ReplyDelete