Find us on Facebook

Kellogg's Froot Loops penuh dengan rasa dan rangup yang lazat

Assalamualaikum. Waktu pagi memang terkejar-kejar tambah pula bila anak kita perlu di hantar ke sekolah setiap pagi. Nak siapkan Thaqif lepas tu Huwainaa pula yang banyak peel tak nak bangun pagi. Semua itu masa. Untuk breakfast mujur ada yang mudah serta senang nak sediakan.


Kellogg's Froot Loops penuh dengan rasa dan rangup yang lazat | Kelloggs Froot Loops memang penyelamat. Selain dari Kellogg’s Strawberry dan Banana Corn Flakes, Fiza adakan juga Froot Loops nie. Jadi dorang tak bosan nak breakfast pagi-pagi.

Tahu jelah perangai budak-budak nie waktu pagi. Memang kita kena banyak bersabar. Ada Froot Loops, rutin sediakan sarapan pagi jadi mudah dan cepat. Rasanya juga sedap dan rangup. Warna Froot Loops yang colorful pun dah buatkan anak tertarik untuk mencuba buat pertama kali. Thaqif paling suka makan dengan susu, tuang semangkuk sekejap je dia habiskan.


Antara khasiat yang terkandung dalam Froot Loops:

• Membekalkan protein dan bijirin yang penting
• Membekalkan serat dan bijirin penuh
• Membantu mengisi minyak badan dan otak 
• Membantu memulakan metabolisme 
 
Bukan itu je, kami sekeluarga pun suka layan Kellogg's Froot Loops sambil tonton movie kat rumah terutamanya hujung minggu. Paling penting warna Froot Loops dibuat dari natural colours. Sangat sesuai dijadikan sebagai snek harian buat Thaqif.



Kellogg’s Froot Loops padat dengan rasa buah yang lazat, aroma buah-buahan dan warna-warna ceria. Dibuat dengan bijirin penuh dan sedikit manis, Froot Loops jadikan sarapan pagi lengkap dan mengandungi sumber serat yang baik.

Nak beli produk, boleh dapatkan di Shopee Supermart. Malas nak search nie kita sediakan direct link terus. Just add masuk cart je --> Kellogg's Froot Loops Cereal

#KelloggsEnergyBowl #WakeupwithKelloggs #FrootLoop #FrootLoops 
 

Post a Comment

0 Comments