Find us on Facebook

Colours of Courage by Captain menyokong komuniti Penyakit Jarang Berlaku

Sebagai tanda menyokong inisiatif Captain Oats dengan Frienden Arts, Fiza telah mendapatkan 2 giftbox Colours of Courage. Dalamnya mengandungi Guilt-free- Snacks 4x Captain Mini Granola dan beg tote kanvas unik. 


Menariknya beg canvas ini direka oleh individu yang menghidap Penyakit Jarang Berlaku (Rare Disease), iaitu Ainaa dan Branden dengan penuh kasih sayang. Ia juga mempamerkan keberanian dan kreativiti mereka.

Tujuan Colours of Courage adalah untuk menyokong komuniti Penyakit Jarang Berlaku (Rare Disease community) yang mana individu yang menghidap Penyakit Jarang Berlaku dapat “express” diri mereka melalui seni. Sokongan seperti penyediakan alat dan bimbingan juga diberikan bagi meneruskan minat mereka terhadap seni.





Pembelian giftbox Colours of Courage bukan sahaja membantu komuniti ini malah akan mencipta masa depan yang lebih cerah bagi mereka. Jom beli giftbox Colors of Courage tanda support kita kepada mereka.  

Nak dapatkan 2 koleksi beg tote canvas yang cantik nie , kenalah beli dua giftbox. Klik di sini untuk pembelian secara online https://shop.mycaptainoats.com/pages/colours-of-courage atau juga boleh didapati di semua Outlet AEON dan AEON BIG Outlets dengan harga RM25.90 per box sahaja.


#ColoursOfCourage #CaptainAndFriendenArts #MakingADifferenceTogether #SokongPenyakitJarangKomuniti

Post a Comment

0 Comments