Ais Krim UniCornetto viral disebabkan tarikan warna yang comel

Assalamualaikum. Bulan puasa boleh pula publish gambar ais krim kan. Gambar ini kita ambil sebelum bulan puasa tau. Fiza hendak bagitahu yang ais krim ini Fiza telah dijumpai di 99Speedmart. Itu pun tinggal dua sahaja.


Ais Krim UniCornetto viral disebabkan tarikan warna yang comel | Bila tinggal dua memang elok sangat untuk Thaqif dan Huwainaa. Mama tumpang rasa. Kalau tak memang nak beli 3.




Rasanya sedap seperti ais krim pelangi. Tiada yang istimewa sangat pasal ais krim Unicornetto ini melainkan viral disebabkan rupa dan warnanya yang memikat. Tema unicorn itu buatkan banyak ais krim di pasaran habis dijual.

Okaylah. Lama-lama tengok gambar nanti terliur pula bulan puasa nie. Selamat berpuasa. Maaf kalau gambar mengganggu minda dan perasaan korang. hehe..

Wassalam.

Post a comment

3 Comments

  1. Oh..rasa macam aiskrim pelangi je rupanya..dah lama cari kat ganu ni, xjumpa2 jugak. Laku sangat tu..

    ReplyDelete