Hadiah untuk Top Komentor

Assalamualaikum.. Fiza nak umumkan bahawa hadiah untuk 
Top komentor April dan Mei 2014 akan diposkan hari ini atau esok ikut kesempatan waktu.. 
Tujuan Fiza umumkan ini kerana Fiza setakat ini ada juga pos hadiah-hadiah, 
barang-barang kecil kepada blogger tetapi dalam dilema sama ada hadiah tersebut sampai atau tidak ke tangan penerima.. 
mungkin korang pun segan nak tanya kan.. 
sama ada hadiah dah kirim ke belum.. 
untuk kali nie Fiza akan bagitahu.. 
Tak nak mungkir janji.. 
rasa bersalah jer kalau tak poskan barang sedangkan alamat dah kita minta..
Cuma masa lambat atau cepat...
yang tu memang tak dapat dielakkan..
Fiza minta maaf banyak-banyak..
Posto buat top komentor
Hari ini niat nak BW.. mood merudum betui sejak akhir-akhir nie.. Korang jgn jadi macam Fiza tak.. bersemangat walaupun di bulan puasa..
Selamat berpuasa...

Post a comment

22 Comments

  1. wow...bertuah la top komentar tu kan...

    ReplyDelete
  2. Banyaknya hadiah,, hihi..nak bagi hadiah nie dik senang..tapi bila bab nak poskan hihi..memang susah rasa kan,, kita perlukan masa..hadiah cik akak pun tak terpos lagi

    ReplyDelete
  3. wah bertuah siapa dapat hadiah tu..hehe terbaik! selamat berpuasa sis;)

    ReplyDelete
  4. Samalah kita..Nelly pun tak ada mood wlaupun bulan puasa..tak tahu kenapa..hope this feeling not be longer.

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuase k.fiza. :D huhu..tahniah pd yg rajin2 komen tuh. Adiah misteri tuu.. Hehe

    ReplyDelete
  6. wahhh bestnya ade hadiah la..
    selamat berpuasa fiza :-)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah,..tahniah kepada mereka...^_^

    ReplyDelete
  8. tahniah untuk para top komentar :D

    ReplyDelete
  9. wahhh sapa yg brtuah itu..lya semangat nak bw tpi sibuk je memanjang kat opis

    ReplyDelete
  10. Asslmkm fiza.. Tahniah buat top top komentar tersebut..
    Selamat berpuasa juga...

    ReplyDelete
  11. slmt berpuasa yer,, kena terus semangat! chayok2! :p

    ReplyDelete
  12. semoga fiza upgrade semangat balik ya..

    Tahniah kepada top komentar :)

    ReplyDelete
  13. tahniah kpd top2 komentor ! =D selamat puasa fizaa dan suami serta kluarga =)

    ReplyDelete
  14. tak termasuk dalam senarai...huhu

    ReplyDelete
  15. Selamat berpuasa kak Fiza. Tak sabar nak terima hadiah tu walaupun saya takde dekat Malaysia.

    ReplyDelete
  16. Moga Fiza kembali bersemangat yer :)

    ReplyDelete
  17. rasanya dh sampai kot semua hadiah2 tu.. kadang2 tertanya2 juga kalau kiriman lewat sampai

    ReplyDelete