Dinner Sup Ketam

Assalamualaikum..  
semalam tak sempat nak bersiaran sebab Fiza perlu siapkan laporan kerja.. penat sangat...
tapi penat tak boleh jadikan alasan untuk balik rumah dan terus berehat..
Buka peti ais.. tengok ketam, terus rasa nak makan sup ketam..
so ini la hasilnya.. 
sup ketam
brokoli dan cendawan shitake masak tiram
Rezeki semalam.. alhamdullillah.. 
>_<
p/s: sup ketam makan time hujan memang sangat segar.. sampai melecur lidah Fiza semalam.. huhu.. 

Post a comment

20 Comments

  1. emmm sedapnya...ketam2...^^

    ReplyDelete
  2. Telan airliur terus tengok gambar lauk ni. T_T.

    ReplyDelete
  3. kita yang tak makan seafood tengok sup ketam tu cam sedap jee. omgeee~ meleleh ayaq liuq!

    ReplyDelete
  4. memang sedap dan mengiurkan ni...

    ReplyDelete
  5. sup ketam. mak aihh terliur :)

    ReplyDelete
  6. sedapnya sup ketam..mtk sikit.. =D

    ReplyDelete
  7. Terliur pulak tgk sup ketam ....acaner rasanye r tu...tak pernah makan....huhhuhuhuh

    ReplyDelete
  8. Xpe sis. Semalam xdapat bersiaran, tapi malam ni dapat siarkan sup ketam yang awesome pum dah jadi. hehehe

    Sedap ketam tu. Mintak cket :)

    ReplyDelete
  9. Nampak sedap sangat. Dekat sini, saya tak pernah jumpa ketam lagi.

    ReplyDelete
  10. salam. ahai..tak terkata tengok sup ketam tu :D

    p.s menabung lenovo & michelin :))

    ReplyDelete
  11. nasib baik aku tak makan ketam...

    ReplyDelete
  12. Salam Rabu Fiza ..Hehehe sedapnyerrr nak sikit ..Alahai sampai melecur la pulak huhuhu ..sabar jerla..

    ReplyDelete
  13. sup ketam memang famous akhir-akhir ni gara-gara denggi.hehe.
    p/s: nampak sedap!pandai fiza masak

    ReplyDelete
  14. Sekarang jugak rasa nak makan sup ketam!

    ReplyDelete