Find us on Facebook

Rangkaian Hand Wash dan Body Wash NEUTROVIS Anti-Bacterial segar dan sesuai untuk semua jenis kulit

Assalamualaikum. Zaman sekarang nie tahap kebersihan diri sangat-sangat perlu dititik beratkan. Tak boleh leka. Perlu kerap basuh tangan dan bila keluar rumah, balik kena terus mandi. Fiza guna NEUTROVIS Anti-Bacterial yang terdiri daripada rangkaian Hand Wash dan Body Wash.

Rangkaian Hand Wash dan Body Wash NEUTROVIS Anti-Bacterial segar dan sesuai untuk semua jenis kulitAnti-Bacterial Natural Hand Wash – Deo Care Farneso dan Anti-Bacterial Natural Body Wash – Dewy Glow dirumus dengan bahan-bahan asal semulajadi dan Anti-bakteria bantu (menyingkirkan 99.9% bakteria).

Selain itu, ia selamat digunakan untuk semua jenis kulit dan tidak menyebabkan sebarang kerengsaan. Vegan dan tidak mengandungi bahan-bahan yang berasal dari haiwan (cruelty-free).

Baunya segar sangat tak kira lepas basuh tangan atau selepas mandi sebab kuasa penghilang bau semulajadi bakteria "baik"; Probiotik, diperolehi secara semulajadi daripada tumbuh-tumbuhan. Ia bantu hapuskan punca utama bau bio dan menyelesaikan masalah.

Kalau korang nak tahu lagi rangkaian Hand Wash dan Body Wash keluaran NEUTROVIS boleh check out @neutrovis_malaysia

Boleh juga beli di Shopee -->  Neutrovis Malaysia

#NEUTROVIS #NEUTROVISCares #SuperiorProtection #NeutrovisProtectsYou #KindToSkin #NaturalOrigins #Fresh #Cool #Smooth #NoMoreOdour 

Post a Comment

0 Comments