Find us on Facebook

Review Lucca Vudor Shoe | Kasut kulit yang selesa dan nampak elegan bila pakai

Assalamualaikum. Alhamdulillah hampir seminggu umat Islam menjalani ibadah puasa untuk tahun 2022 ini. Lepas puasa kita nak sambut Raya. Walaupun raya lambat lagi tapi persediaan awal itu penting. Bukan apa, bab persediaan ini memang Fiza suka buat awal. 


Review Lucca Vudor Shoe | Kasut Kulit yang selesa, tambah gaya untuk si pemakai | Sebelum cerita pasal persediaan baju raya, jangan terkejut Fiza dah ada kasut raya. 2 tahun tak beraya sakan, tahun ini mesti banyak rumah yang kami akan kunjungi bila pulang ke kampung nanti. Nak berjalan kena pilih kasut yang selesa, tahan lama dan tahan lasak. 

Jenama pilihan kasut pilihan Fiza mestilah kasut kulit Lucca Vudor Shoe, a Singaporean brand born out of passion for comfortable, stylish shoesKasut Lucca Vudor dibuat dengan kasut 100% kulit tulen dengan insole dalaman yang sangat tebal dan empuk. Jom ikut Fiza review kasut Lucca Vudor nie.




Ciri-ciri Keistimewaan Kasut Lucca Vudor

Reka Cipta Lucca Vudor dengan Lambskin Support Insoles mengubah Industri pembuatan kasut. Apa yang menjadikannya istimewa adalah:
  • Satu-satunya pembuat kasut di dunia yang membuat kasut dengan terperinci dan sempurna
  • Menggabungkan keselesaan dan gaya
  • Kasut kerja selesa dan gaya hidup yang paling popular di Singapura






Pelbagai pilihan Kasut Lucca Vudor untuk dipilih

Bab pemilihan kasut memang sangat Fiza titikberatkan. Pertama mestilah nak cari yang selesa dipakai. Kasut kalau cantik tapi bila pakai sakit kaki memang tak berbaloi beli. Biar orang cakap kasut mahal-mahal tapi letak kat kaki buat apa. Cakap-cakap macam itu memang silap. Kaki la kita patut jaga, kalau sakit kaki nak buat kerja apa pun tak boleh.

Keduanya, kasut yang boleh dipakai dalam apa jua keadaan sama ada nak ke pejabat, atau boleh pakai untuk pergi jalan-jalan. Ada pelbagai jenis kasut yang korang boleh pilih seperti Flats, Heels, Sandals dan Slippers di Lucca Vudor. 

Fukuyana 366-56



Lucca Vudor Comfort Shoes Fukuyana 366-56

Fukuyana 366 series memang kasut yang sangat selesa. Bahagian atas dan lapisan kulit lembut menjadikannya sangat selesa. Bila pakai rasa bergaya dan feminin, lepas tu tak rasa letih atau sakit kaki.


Kulit berkualiti tinggi untuk keselesaan lembut dan bernafas


Warnanya pun Fiza like sangat. Warna kulit yang mana tukang kasut buat sendiri dengan tangan dorang. Dan boleh dikatakan juga setiap design kasut akan terdapat sedikit perbezaan memandangkan ia dibuat satu per satu dan memang confirmlah ianya kulit. 



Dapatkan koleksi Lucca Vudor Shoe sekarang!!!

Berbaloi untuk korang dapatkan kasut nie. Fiza siap dapat diskaun kod untuk pembelian kali kedua nanti. Ingat nak cari Sandals pula. Mau rambang mata lagi dibuatnya. Masa nak beli kasut nie pun dah pening pilih sebab semua design menarik dan cantik. 



Nak beli secara online pun boleh, penghantaran pun cepat melalui website Lucca Vudor. Fiza pun dapatkan secara online je. Nak walk-in pun tiada masalah, Butik Lucca Vudor terletak di Atria Shopping Gallary G-15, Jalan SS 22/23, Damansara Jaya, 47400 Petaling Jaya

Untuk info lanjut, layari:


"Don’t Choose Between Comfort or Beauty when You Can Have Both 
with Lucca Vudor"

Post a Comment

0 Comments