Restoran Mohd Chan kini dibuka di Rawang

Assalamualaikum.. Throwback belanja Mr. Hubby makan kat Restoran Mohd Chan Rawang. Belanja sebab besday dia yang jatuh pada hari raya pertama...Tak sempat nak celebrate kat kampung, kita celebrate kt Rawang jer..

Fiza pilih makanan cina muslim untuk bawa Mr. Hubby makan.. tapi sebenar tuan badan sendiri yang teringin nak makan.. Mujur Mr. Hubby pun ikut je.. 

Cawangan baru dibuka sebelum bulan puasa kalau tak silap 

Nie la favorite Fiza, Butter Prawn.. 

Baby Kailan sos tiram  

tak lupe Lemon Chicken.. nyum nyum

Sizzling Taufu

paling penting nasi putih.. 

Sorry sayang Thaqif, boleh tengok jer.. 
kesian nampak macam dia ada selera nak ikut makan jugak

Next month Baby Thaqif dah masuk 6 month.. Mama dah jenguk2 resipi untuk bagi Thaqif makan..eksited rasenye..

Harga di sini memang berpatutan dengan menu dan yang penting sedap.. Cuma Fiza tak sediakan kek je untuk Mr. Hubby.. hehe, seganla kan.. dah tua2 pun nak kek lagi..

Buat Mr. Hubby, Fiza doakan keluarga kita sejahtera dunia dan akhirat, dipermudahkan dan diperbanyakkan rezeki, sentiasa mendapat rahmat dan hidayah daripada Allah dan semoga kita sekeluarga bahagia hingga ke Jannah.. Amin..
Wassalam.

Post a comment

8 Comments

  1. Salam singgah petang fiza...sedapnya semua makanan tu...Diana pun paling suka butter prawn...

    ReplyDelete
  2. salam ukhwah, kak ana singgah malam ke sini, belum berkesempatan lagi menjamu selera disini,nampaknya samalah kita tinggal di rawang juga :) jom kenal-kenal aizzawa :)

    ReplyDelete
  3. Bestnya bila birthday hari raya pertama ^-^

    ReplyDelete
  4. sedaapnya butter prawn ngan baby kailan tuhhhh...nyuuummmy

    ReplyDelete
  5. comelnye thaqif,, hee da besar da dye..

    ReplyDelete
  6. Restoran ni agak famous kan, kak Fiza?

    ReplyDelete
  7. terliur lak tgk taufu tu ...

    ReplyDelete