Rompers dan Jumpsuit untuk Thaqif

Assalamualaikum.. korang buat ape hari minggu nie? mst ramai yg keluar jln2 ngn kekwn. dgn famili kan.. Fiza baru jer abis kemas umah.. basuh baju.. masak tgh hari.. bangun je subuh terus settle kan semua.. sekarang dah settle.. baby pun dah tdo.. boleh la online pula..
Cite pasal baju baby pulak.. Fiza dah jd syok pulak tgk baby pakai romper.. npk comel jer.. pantang keluar.. mst nk singgah butik baby.. kot2 jumpe rompers dan jumpsuit yang comel2..
 
 
 
 
Rompers
Mana nak beli? Setakat nie Fiza akan cari di kedai dalam bangunan Tesco Rawang, Tesco Rawang dan F.O.S The Curve. Baju Baby Thaqif semua Fiza beli lebih umurnye sebab baby cepat besar.. tak de la baru pakai berapa kali dah tak muat..
Jumpsuit
Wassalam..

Post a comment

4 Comments

  1. comel sangat baju2 baby :)

    ReplyDelete
  2. Eii comelnya plak..suka2.klau la lya da baby sronoknya

    ReplyDelete
  3. cute je...akak pun kalau beli baju anak,pilih yang besar..boleh pakai lama skit.

    ReplyDelete