Cenderahati dan koleksi Fridge Magnet dari Myanmar

Assalamualaikum.. lamanya tak jenguk blog.. BW pun jarang.. mesti Fiza dah kehilangan kawan2 blog yang selama nie menyokong Fiza..
Fiza terima dengan redha jer.. yelah sebab diri sendiri yang malas.. nak buat mcm mana..
11 Disember lalu merupakan hari lahir Fiza.. 
kebetulan pada tarikh tu juga bos Fiza bercuti ke Myanmar..
Balik dari Myanmar dia hadiahkan cenderahati dan juga sebagai hadiah hari jadi..
terima kasih bos dan keluarga.. seronok tau dapat banyak barang..
terharu...

kain pasang dan shawl 

T-shirt 

Loceng perhiasan 

Keychain dan FM.. bertambah koleksi.. 

gelang dan cincin jed..

Dapat kain pasang boleh la tempah tuk baju raya tahun depan.. haha.. semangat betui la.. puase pun tak abis ganti lagi.. hehe.. 

Wassalam... >_<

Post a comment

6 Comments