Find us on Facebook

Nak sentiasa wangi dan rasa segar, guna FRADORE Primer Cream “fragrance & deodorant”

Assalamualaikum. Wangian yang betul selalunya akan beri ketenangan buat Fiza. Kalau bau tak kena dengan hidup akan bagi sakit kepala. Betul tak. Siapa tak suka wangi kan. Duduk rumah pun Fiza nak wangi sebab wangi nie bagi kesan emosi yang baik untuk si pemakai dan orang di sekeliling terutamanya suami.


Nak sentiasa wangi dan rasa segar, guna FRADORE Primer Cream “fragrance & deodorant” | Kalau di rumah Fiza lebih suka mengenakan wangian berbentuk Body Primer Cream. FRADORE Primer Cream adalah gabungan “fragrance & deodorant”.


Nak bau yang berlainan setiap hari, Fiza dapatkan terus Fradore Body Primer Cream Bundle Set (Tiub). 4 wangian fradore yang terdiri daripada:

01 Dirty Salty Passion: Herbal, Floral, Woody, Musk
02 Dirty Salty Passion: Citrus, Floral, Musk, Woody
03 This is How You Feel Inside: Citrus, Floral, Spicy, Woody
04 This is How You Feel Inside: Citrus, Floral, Spicy, Musk

Mengandungi bauan Citrus, Floral, Spicy, Woody

Bauan  Citrus, Floral, Spicy, Musk

Bauan Herbal, Floral, Woody, Musk, sesuai untuk lelaki

Bauan Citrus, Floral, Musk, Woody


Sapuannya ringan dan tiada lekit. Gunakan selepas mandi, bau dia akan automatik naik lepas sapuan. Cepat serap dan menjadikan badan Fiza wangi sepanjang masa. Lagi satu kalau korang perasan juga, krim wangian ini ada TOP, MID dan BASE kan, yang nie memang magik, sebab baunya akan berubah, semakin lama semakin wangi.



Original Product daripada Amorepacific, Seoul, Korea ini telah diuji secara Dermatologi serta selamat dengan wangian minyak pati semula jadi. FRADORE Primer Cream mengatasi bau badan serta menjadikan Fiza kekal segar sepanjang hari.

Direct link Shopee  Fradore Korea Official Store

#fradore #perfumelotion #bodylotion #rarekind #korea #makeup #mamamootint #hwasatint #amorepacific  

Post a Comment

0 Comments