Find us on Facebook

Review Mediheal Tension Flex, face mask sheet yang sesuai untuk pelbagai kontur wajah

Assalamualaikum. Menggunakan face mask sheet untuk bagi kulit wajah lembut dan licin memang jadi rutin mingguan Fiza. Dah macam-macam face mask Fiza cuba dan untuk kali ini Fiza nak review sikit mengenai face mask sheet Mediheal Tension Flex.   

Entry berkaitan : Mediheal Beauty Serum Mask


Review Mediheal Tension Flex, face mask sheet yang sesuai untuk pelbagai kontur wajah | Apa keistimewaan face mask sheet ini kalau nak dibandingkan dengan jenama lain yang ada di pasaran? Mula-mula sekali Fiza nak tanya, pernah tak korang beli mask, lepas tu macam tak muat je kan muka. Ada yang kadang-kadang tang hidung tak tutup habis, atau pun tak muka tak tutup habis. Fiza selalu juga alami masalah macam ini, nak buat macam mana muka lebar sangat.


Kalau korang ada masalah macam tu, apa kata korang dapatkan pula Mediheal Tension Flex.  Menariknya mask Mediheal ini dilengkapi dengan konsep pemotongan 54 ‘V’.

Untuk kali ini, Mediheal memperkenalkan
  • Tension Flex Soothing Mask - soothing
  • Tension Flex Hydra Mask - moisturising


Kelebihan Mediheal Tension Flex:
  • Incredible elasticity yang membolehkannya mask ini diregangkan ke arah mana pun sehingga dapat memuatkan pelbagai kontur wajah.
  • Ada Wing stretch yang boleh dilekapkan ke seluruh wajah dan sesuai untuk meningkatkan kontur garis rahang untuk garis V yang sempurna
  • Tidak ada cangkuk telinga yang menyebabkan ketidakselesaan

Selain mencantikkan dan melembutkan kulit Fiza, ia juga membantu Fiza untuk mendapatkan garis V yang sempurna untuk wajah. Sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai muka lebar. 

Untuk info lanjut dan pembelian, boleh layari :

FB : MediHeal Malaysia
IG : https://www.instagram.com/medihealmalaysia/

Juga boleh didapati di Shopee --> Mediheal Online

#medihealmalaysia #jawline #vline #vshape #54vcuts #noearhooksmask #medihealtensionflex #vlineface #hyunbin #flexwithhyunbin 

Post a Comment

0 Comments