Find us on Facebook

Printcious Menyebarkan Kesedaran Covid-19 Dengan T-Shirt & Tote Bags

Printcious, platform e-dagang terkemuka dalam pengkhususan yang mengkhususkan personalised merchandise and gifts telah melancarkan reka bentuk kemeja-T yang unik untuk mengingatkan orang ramai agar mengambil langkah keselamatan dalam usaha memerangi Covid-19.


Printcious Menyebarkan Kesedaran Covid-19 Dengan T-Shirt & Tote Bags | Melalui penjualan limited edition merchandise ini,  RM50,000 dari hasil penjualan akan dihantar ke MERCY Malaysia dan NGO lain. Protokol keselamatan yang diamalkan semasa perintah kawalan pergerakan (MCO) termasuk mencuci tangan dan jarak sosial telah diketengahkan dalam tema ini kerana Printcious berharap orang ramai terus berwaspada walaupun kerajaan membenarkan kelonggaran untuk perniagaan untuk kembali beroperasi.

6 reka bentuk design kemeja-T kreatif

"Pada saat-saat seperti ini, ada kebutuhan untuk semua orang memainkan peranan mereka untuk membantu negara memerangi Covid19 memanfaatkan kekuatan unik mereka. Walaupun kami mungkin tidak dapat mengeluarkan wang kami sendiri untuk memberikan bantuan wang, kami telah mengambil inisiatif untuk bekerjasama dengan rakan kongsi termasuk Ricoh (syarikat pencitraan dan elektronik terkenal), Gildan (jenama T-shirt No. 1 di Amerika Syarikat) , Exabytes (SEA Cloud and Digital Solution Provider) dan Main-Main (Creative Incubator yang berpusat di Malaysia) untuk melancarkan siri reka bentuk kemeja-T yang unik untuk dijual kepada orang ramai, ”kata Vincent Tong, Ketua Pegawai Eksekutif Printcious.

"Kami juga mengalu-alukan syarikat untuk menyokong kempen ini untuk meningkatkan kesadaran dan sumbangan dengan membuat T-shirt berjenama Covid19 mereka sendiri untuk pekerja mereka. Kami percaya bahawa perniagaan mungkin perlahan tetapi kita semua perlu terus berjalan untuk memastikan ekonomi bergerak sambil menyokong pemerintah semasa wabak global ini, ”tambahnya.

Kerja penyesuaian tambahan seperti penambahan nama dan logo jenama boleh dilakukan tanpa sebarang bayaran tambahan.

T-Shirt Brand: GILDAN (USA Top Brand) dengan material: 100% Premium Cotton

Saiz dari XS hingga 3XL

Kempen khas ini telah berlansung bermula dari pertengahan Mei hingga akhir Julai 2020. Printcious telah hadir dengan enam kemeja-T kreatif yang diperbuat daripada kapas premium Gildan dengan reka bentuk design yang berfungsi sebagai peringatan kepada orang ramai untuk mengamalkan langkah-langkah keselamatan. T-shirt leher bulat putih dijual pada harga RM29.90 sehelai dan menawarkan saiz dari XS hingga 3XL.

Selain kemeja-T, kempen ini juga merangkumi beg tote dengan reka bentuk khas yang sama. Setiap satu berharga RM29.90. Printcious ditetapkan untuk mencapai sasaran penjualan 1,000 unit kemeja-T dan beg berjimat untuk mengumpulkan sumbangan.

Tote Bags 100% polyester fabric


Sesuai untuk membeli-belah, promosi, pameran dan penjualan semula serta mesra alam

Printcious menawarkan penghantaran PERCUMA untuk sebarang pembelian melebihi RM70 ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak.



Additional promo :
Buy 6 designs @ RM 150 and get FREE RM 150 cash vouchers to shop at Printcious

Pesanan boleh dibuat dalam talian melalui:  


Post a Comment

2 Comments

  1. Cantiklah design. Dah lama x shopping di website ni. Penah beli tshirt material mmg kualiti. Gambar tak pecah

    ReplyDelete