Find us on Facebook

Rahsia Puteri Feminine Wash membantu memberikan kesegaran bahagian intim wanita

Assalamualaikum. Selain dari penjagaan wajah dan penampilan diri untuk sentiasa cantik menawan, ada satu perkara yang kadang kala golongan wanita terlupa untuk ambil berat. Iaitu penjagaan bahagian intim mereka. Pemilihan pencuci wanita yang betul sangat penting bagi mengelakkan masalah lain seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.


Rahsia Puteri Feminine Wash membantu memberikan kesegaran bahagian intim wanita| Seperti yang kita tahu, bahagian intim wanita adalah unik dan memerlukan penjagaan khas kerana bahagian miss V mempunyai pH berasid secara semulajadi yang membantu mengekalkan keseimbangan bakteria yang baik dan buruk. Jadinya, kalau kita memilih untuk menggunakan sabun biasa atau gel mandian, ia akan menyebabkan ketidakseimbangan pH di bahagian tersebut.


Apa akan jadi kalau salah pilih pembersih wanita?


Ia akan mengakibatkan masalah jangkitan dengan gejala kekeringan, kegatalan dan paling tak best bau busuk. Sebab itu amalan pembersihan bahagian intim yang betul sangat penting dan sebab itu Fiza memilih Rahsia Puteri Feminine Wash bagi membantu mengekalkan kesihatan miss V.

Melindungi . Memulihkan . Menyegarkan


Pro.Care Rahsia Puteri Feminine Wash diformulasi dan diperkaya dengan Ekstrak Herba Semula Jadi yang mana ia sesuai untuk kegunaan harian. Antara kandungan ekstak herba yang terkandung di dalamnya adalah:

1. Lobata 
  • Membantu mengurangkan simptom menopaus
  • Membanu mengurangkan kekeringan faraj

2. Manjakani
  • Membantu melindungi organ seks wanita daripada kulat, bakteria dan jangkitan faraj
  • Membantu mengurangkan keputihan yang berlebihan

3. Kacip Fatimah
  • Membantu mengawal atur kitaran haid
  • Bertindak sebagai antioksidan

4. Daun Sirih
  • Mengelakkan bau yang kurang menyenangkan
5. Bawang Putih
  • Membantu melindungi daripada jangkitan virus, bakteria dan yis.
  • Membantu mengurangkan tindak balas alahan





Cara Penggunaan

1. Basahkan bahagian intim dengan air.

2. Picitkan sedikit Rahsia Puteri Feminine Wash pada tapak tangan.

3. Basuh bahagian intim dengan lembut, biar 30 saat dan bilas.





Testimoni Sendiri

Kalau bab memilih pembersih wanita memang Fiza sangat cerewet kerana tidak mahu tanggung risiko. Kalau terkena jangkitan alangkah takutnya. Disebabkan Rahsia Puteri Feminine Wash terdiri dari ekstrak herba semulajadi, memang terasa yakin untuk gunakannya.

Baunya yang wangi dan terasa dingin setelah menggunakannya. Rasa bersih sekali gus memberikan kesegaran di bahagian tersebut.

Shhhh.. Fiza dah tahu Rahsia Puteri

Ia sangat sesuai untuk kegunaan harian bagi memastikan kebersihan dan kesegaran bahagian intim yang berpanjangan. Berminat untuk mengetahui maklumat lebih lanjut dan pembelian produk Rahsia Puteri Feminine Wash boleh layari:

Website : https://www.pro-care.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/ProCare
Instagram : https://www.instagram.com/procaremy

Info Line : 1800.88.3679


Post a Comment

0 Comments