Rajin ke hari nie?

Hari nie menu yang ada untuk makan tgh hari Fiza, daging korban masak kicap, kubis goreng kunyit, kari ikan, sambal petai, ikan tongkol goreng, ulam kacang botol dan budu...
Terus terang Fiza mmg berpeluang tuk masak betul2 masa hujung minggu, hari bekerja pun Fiza masak jugak, cuma dalam 2 hidangan dan kadang2 kne makan kat luar kalau kat pukul 7 pun masih kat opis, mcm mn la nak masak.. mmg tak sempat... blk rumah dah penat.. perut lapar.. mmg mkn kat luar la jawabnye...
Korang semua dah mkn tgh hari? Menu apa hari nie? selamat menjamu selera yer kawan-kawan...

Post a comment

13 Comments

  1. wahhh masih raya lagi ye? heheh.....saya mkn ayam goreng...hehe... salam perkenalan...

    ReplyDelete
  2. mama pukul1 tadi siap masak, makan semua siap juga.. hihi, tidur pun sudah... :)

    ReplyDelete
  3. wahhh banyaknyaa lauk.... fa arinie masak ayam masak merah madu je... ada pun dua org.. masak pun sikit la jawabnya hehe

    ReplyDelete
  4. sambal petai tu best =) suka sgt la..

    ReplyDelete
  5. tgh ari mkn ns lauk gulai ayam.. sdap..

    ReplyDelete
  6. Waa..byknye lauk.memang rajin fiza..

    ReplyDelete
  7. berselera tgk masakan kak Fiza.. tgh hari td mkn nasi goreng..hehe

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum...hafiza,

    wahh.. banyak nyer lauk .. sedap2 tu.. makanan kegemaran ikan kari sambal petai..

    mselim3

    ReplyDelete
  9. sambal petai yg paling sedap tuuu.. hehe

    ReplyDelete
  10. sedapnya semua menu fiza masak.. sesekali masak dan makan bersama keluarga di hujung minggu memang seronok..

    ReplyDelete
  11. amboi banyak nyer lauk.. rajin nyer fiza.. :) kita shopping so mkn luar semalam.. :)

    ReplyDelete
  12. suami k.ena suka mkn ikan tongkol..sedap katanya

    ReplyDelete