Find us on Facebook

Gunakan Boost Apps untuk berbelanja dan dapatkan cashback serta merta

Assalamualaikum. Pagi ini Fiza berhajat untuk berkongsi kepada pembaca mengenai penggunaan Aplikasi Boost atau Boost Apps. Pada mulanya Fiza juga tidak mengetahui sangat kegunaan Boost Apps ini. Terfikir apa yang bagusnya Boost Apps ini.


Boost Apps yang telah dimuat turun

Gunakan Boost Apps untuk berbelanja dan dapatkan cashback serta merta | Kenapa perlu gunakan aplikasi ini untuk membayar di tempat-tempat yang menyediakan perkhidmatan dengan Boost Apps. Jawapannya Fiza telah temui.


Home setelah berjaya mendaftar
Korang akan mendapat cash back serta merta selepas membayar atau menggunakan jumlah duit yang terdapat dalam aplikasi ini. Macam mana hendak dapat? Iaitu dengan menebusnya di Shake rewards. Shake shake dapat semua cashback yang kita belanja tadi. 


Profile di aplikasi
Contoh cash back yang Fiza dapatkan dengan berbelanja sebanyak RM 10.
Invite code hafu2xy


Bagi yang pertama kali hendak menggunakan apps ini. korang boleh gunakan invite code hafu2xy di Website Boost Apps dan korang berpeluang untuk mendapat RM 5 cashback apabila pertama kali berjaya top up prepaid mobile korang di Boost Apps. 

Kalau nak dapatkan RM 5 tersebut, jangan lupa gunakan invite code yang Fiza bagi tu yer. Selamat berbelanja dan berjimat.





Post a Comment

1 Comments

  1. Saya pun dah install apps boost ni. Senang dan dapat pulak rewards. Best!

    ReplyDelete