Find us on Facebook

Kit pembelajaran Bear Art, anak belajar seni dengan apps yang disediakan sebagai panduan

Assalamualaikum. Zaman sekarang adalah zaman anak-anak dengan gadget. Sampai kita terlupa untuk berikan pendidikan seni yang sepatutnya untuk anak seperti bermain tanah liat, lipat kertas buat kapal terbang, mewarna dan sbgainya. 


Kit pembelajaran Bear Art, anak belajar seni dengan apps yang disediakan sebagai panduanTahu tak mommies semua, dengan gadjet pun anak-anak boleh melakukan aktiviti seni. Sebab itu Fiza dapatkan kit pembelajaran Bear Art. Belajar art dengan apps yang disediakan sbgai panduan. Jadinya anak-anak masih lagi dengan gadget cuma dengan cara yang berbeza.



Kursus yang Fiza ambil untuk Huwainaa adalah First Experience - A Marvelous Adventure (Ages 3-4) yang mana ia adalah STEM + ART class direka untuk kanak-kanak berumur 3 - 8 tahun dengan "zero" pengalaman melukis. Melalui kursus ini, kanak-kanak akan dapat memerhatikan elemen paling asas lukisan, seperti tekstur titik dan perubahan garisan. Tugas mudah boleh dicapai untuk si kecil yang tiada pengalaman melukis sebelum ini.



Mengandungi 8 kursus yang mana boleh dihabiskan dalam tempoh 4 minggu. Bagusnya Bear Art nie, kita dapat spend time masa dengan anak-anak dengan melakukan aktiviti yang disediakan dalam kit ini. Kaedah yang mudah difahami dan sangat interaktif. Step by step, Huwainaa yang umur 4 tahun pun boleh ikut aktiviti yang disediakan. Hanya dapatkan Bear Art dan pastikan kita muat turun aplikasi Bear Art.



Bear Art ialah jenama pendidikan seni terkenal khusus untuk kanak-kanak berumur 3 hingga 8 tahun. Menggabungkan interaksi AI dengan latihan tangan untuk memberikan pengalaman pembelajaran terbaik di samping anak-anak bebas mencipta dan menemui dunia melalui seni mereka sendiri. Jangan lupa untuk download Bear Art apps dan memulakan course arrangement. Mari cipta pembelajaran yang menyeronokkan untuk si kecil.




Let’s join Bear Art and your children will get to enjoy the fabulous art experience!

BearArt Official Website: https://bearartforkids.com/
Instagram : https://www.instagram.com/bearartforkids/
Facebook : https://www.facebook.com/BearArtforKids

#bearart #creative #stem #art #onlineclass #homeschooling #creativechallenge #parentingblogger 

Post a Comment

0 Comments