Find us on Facebook

PTT Outdoor | TAHAN CONQUER Multipurpose Sling Bag sememangnya tahan lasak serta kalis air

Assalamualaikum. Sekarang nie kalau nak ke mana-mana Fiza lebih suka gunakan beg galas atau sling beg. Lainlah kalau nak ke pejabat kan. Dalam banyak-banyak jenis beg, sling bag memang pilihan Fiza sejak dulu lagi. Bukan apa rasa selamat bila kita slingkan kat badan. 


TAHAN CONQUER Multipurpose Sling Bag sememangnya tahan lasak serta kalis air | Koleksi terbaharu yang Fiza dah dapatkankan di PTT Outdoor, TAHAN CONQUER Multipurpose Sling Bag, beg yang tahan lasak, banyak compartment dan dan senang nak susun barang yang banyak dalam beg.


PTT Outdoor memang terkenal dengan pelbagai jenis peralatan dan pakaian sukan seperti mendaki, berlari, berbasikal dan pengembaraan. Barang-barang dan peralatan di sini semuanya berkualiti tinggi dan tahan lasak. Sebelum ini Fiza pernah review Tahan Instant Sport Hijab. Boleh baca sini.


TAHAN CONQUER Multipurpose Sling Bag mempunyai ciri-ciri seperti:

Banyak ruang dan poket
Tali bahu boleh laras
Bahagian dalam yang besar, banyak poket depan luaran
Zip logam tahan lama
Kalis air
Diperbuat daripada kain oxford dan polyester
Rintangan air yang yang hebat, barang kekal selamat dan kering





Ada 2 pilihan warna Blue yang mcm Fiza pakai dan satu lagi Dark green. Beg dia pun simple dan ringan. Sesuai juga kalau nak pakai pergi pejabat pun tak salah.

Korang pun dapatkan Multipurpose Sling Bag, skrg #1 Best Seller in TAHAN di https://www.pttoutdoor.com/ atau boleh beli di Shopee juga, link terus Shopee TAHAN CONQUER Multipurpose Sling Bag.

Wassalam.

#pttoutdoor #tahanconquer #tahanconquerslingbag #tahanconquermultipurposeslingbag #slingbagpttoutdoor #slingbag

Post a Comment

2 Comments

  1. sesuai juga dibawa untuk pergi jalan2 kan, isi baju spare anak

    ReplyDelete
  2. dah ada satu multipurpose sling bag dari ptt outdoor ni , memang sebaguna sangat m ringan dan yang paling penting kalis air

    ReplyDelete