Find us on Facebook

FAFC berus gigi Figurine untuk kanak-kanak, paling lembut sesuai untuk gusi sensitif

Assalamualaikum. Betapa pentingnya kita sebagai ibu bapa menjaga gigi anak-anak. Dulu memang Fiza mengaku sangat mengabaikan penjagaan gigi Thaqif sehinggakan dia terpaksa menjalani pembedahan buang 5 batang gigi kerana rosak teruk.




FAFC berus gigi Figurine untuk kanak-kanak, paling lembut sesuai untuk gusi sensitif | Sejak dari itu, mula dari pemilihan berus gigi, rutin memberus gigi Fiza sangat ambil berat kerana tidak mahu pisang berbuah 2 kali untuk Huwainaa.

Untuk tarik minat anak-anak memberus gigi, Fiza memilih jenama berus gigi FAFC yang baru dilancarkan yang terdiri daripada :

1. Compact toothbrush (adult toothbrush)
2. Super Wings Figurine Toothbrush (Kids Toothbrush with detachable figurine/toy)
3. Super Wings Sleeve Toothbrush (For kids age 3+)

Japan Premium Ultra Soft Bristle

Dengan reka bentuk High Density Bristles

Berus gigi untuk kanak-kanak berumur 3 tahun ke atas, sangat unik kerana didatangkan dengan figurine/toy. Berusnya juga lembut dan baik untuk gigi dan gusi anak-anak. Kami sekeluarga guna berus gigi FACF. Dengan reka bentuk High Density Bristles, ia mampu membersihkan gigi secara menyeluruh.


Kenapa FAFC?

FAFC pembuat berus gigi tempatan yang sentiasa bekerjasama dengan rakan antarabangsa seperti Robocar Poli, Pororo & Friends dan Super Wings, Pleasant Goats dan sebagainya untuk menghasilkan dan memberikan kualiti premium yang menyeronokkan kepada pengguna.

🪥 Japan Premium Ultra Soft Bristle
🪥 High Density Bristles Head Design
🪥 100% Make With New Material
🪥 BPA Free: Non-Toxic Plastic

Koleksi berus gigi figurine Super Wing

Compact toothbrush (adult toothbrush)

Galak anak untuk bersemangat menggosok gigi

Huwainaa pun suka dengan berus gigi dia

Berus gigi Dizzy

Berus gigi Jet

Berus gigi FAFC sememangnya sangat lembut. Sekarang tak risau lagi masalah gusi berdarah bila memberus gigi. Berus kuat-kuat pun gusi rasa selesa dan tak sakit. Untuk korang yang mempunyai masalah gigi dan gusi bermasalah, boleh dapatkan FAFC di Shopee Malaysia FAFC --> https://shp.ee/8fsecdg


#FAFC #FAFCToothbrush #FAFCPremium #Kids #Toothbrush #KidsToothbrush #parentingblogger 

Post a Comment

1 Comments