Find us on Facebook

GOONGBE jenama penjagaan kulit untuk bayi dan kanak-kanak

Assalamualaikum. Memperkenalkan set penjagaan kulit untuk bayi dan kanak-kanak dari Korea. Goongbe adalah jenama penjagaan kulit semula jadi premium yang telah diuji secara dermatologi, dan menjadi pilihan penggunanya sejak tahun 2008. 


GOONGBE jenama penjagaan kulit untuk bayi dan kanak-kanak | Mama ada skincare, Huwainaa pun nak juga. Biasalah anak perempuan. Jadinya Fiza telah mendapatkan Special Mini Kit skincare Goongbe khas untuk bayi dan kanak-kanak. Jom baca review GOONGBE nie.


Dalam Special Mini Kit Goongbe ini terdiri daripada:

1) 30ml Moisture Cream
Ultra-Rich Moisturizing Cream provides 48-hour moisturizing effect by forming the moisture barrier

2) 20ml Mild Sun Cream SPF30 PA+++
Creamy Mild Sun Cream softly lays on the skin providing protection from both UVA&UVB rays with 100% mineral filter

3) 30ml Soothing Gel
Water-full Soothing Gel soothes the irritated, heated skin leaving your child's skin refreshed and moisturized by -2.9ºC instant cooling effect



Semua produk penjagaan kulit Goongbe menampilkan ramuan teras yang unik iaitu "Oji Relief Complex", diekstrak dari lima pokok. Oji Relief Complex telah dibangunkan melalui ujian keberkesanan dan didapati menurunkan suhu kulit dan melembapkan dengan bahan-bahan semulajadi yang dapat mengurangkan kemerahan dan mengukuhkan halangan kulit.

Bebas paraben, phenoxyethanol, surfactant sulfat, dan warna tiruan. Ia melindungi kulit halus bayi mengikuti prinsip "no harmful ingredient". Produk ini juga telah menerima gred Excellent on Germany's strict Dermatest terjamin dan memenuhi standard global.


30ml Soothing Gel

30ml Moisture Cream

20ml Mild Sun Cream SPF30 PA+++



Jenama penjagaan kulit Korea, Goongbe yang juga telah memenangi Award-winning Baby & Kids Korean skincare brand telah pun berada di Malaysia. Boleh didapati di @sasamalaysia stores #sasamalaysia #goongbe #goongbemy


Post a Comment

3 Comments