Find us on Facebook

T-Shirts sukan Unisex dengan harga murah kualiti terjamin Boxy's Microfiber Round Neck

Assalamualaikum. Minggu lepas Fiza mencari t-shirt yang sesuai untuk aktiviti riadah. Kalau boleh nak kain jenis jersey. Kan lagi selesa nak bersukan. Terjumpa satu website yang menjual pelbagai jenis t-shirt kain jersey nie. Survey punya survey, tengok harga pun murah dan sangat berpatutan. Sekali tengok memang tak percaya dengan harga yang ditawarkan.



T-Shirts sukan Unisex dengan harga murah kualiti terjamin Boxy's Microfiber Round Neck  | Apa lagi terus pilih warna yang berkenan di hati sebab niat nak mendapatkan t-shirt jersey termakbul di Boxy.my. Setelah baca komen. rata-rata pelanggan yang telah membuat pembelian juga memberikan review dan feedback  yang positif dari segi kualiti dan keselesaan.

Boxy's Microfiber Round Neck 
T-shirt untuk lelaki dan wanita
Terasa bertuah bila ada kedai online yang menyediakan penjualan baju kain jersey yang boleh dibeli secara online. Boxy.my adalah sebuah kedai online yang menjual pelbagai jenis t-shirt berkualiti dengan harga yang paling berpatutan. Mereka telah ditubuhkan sejak tahun 2009 dan telah berkembang sehingga kini.  

BOXY Microfiber Round Neck Long Sleeves Plain T-Shirt (Turquoise Blue)



Terdapat pelbagai jenis t-shirt dengan pilihan seperti Polo Shirt, Plain T-Shirts, Microfiber & Cotton T-Shirt. Terdapat 24 pilihan warna termasuklah warna popular seperti hitam, putih, merah, biru laut, coklat dan banyak lagi dengan saiz XS - 3XL untuk dipilih.


Pilihan Warna yang disediakan
Material 100% microfiber

Warna pilihan Fiza adalah Turquoise Blue. Material kain diperbuat daripada Microfiber yang mana ia merupakan fabrik bebas kedut dan sangat selesa untuk dipakai. Sekali tengok memang sesuai untuk beriadah tetapi nak santai-santai, berjalan-jalan pun sesuai. Tambahan pula berlengan panjang tak jadi masalah nak pakai ke mana pun. 

T-shirt lengan panjang yang ringkas
Cara pembelian juga sangat mudah dan penghantarannya juga cepat. T-shirt yang memberikan keselesaan dan gaya. Boxy.my adalah pilihan terbaik untuk dipakai secara kasual dan sukan. 

Untuk pembelian dan info lanjut mengenai Boxy's Microfiber Round Neck yang selesa dengan harga yang sangat berpatutan, boleh layari https://www.boxy.my/

FB : Boxy

Post a Comment

0 Comments