Thaqif dan kawan-kawan di nursery

Assalamualaikum. Fiza tidak pernah lagi cerita pasal Thaqif di nursery. Fiza bersyukur sangat-sangat kerana Thaqif dapat tempat penjagaan yang sangat sempurna dan cikgu nursery juga baik-baik.
Tak la risau nak tinggalkan Thaqif sementara Fiza pergi bekerja.
Gambar-gambar ini semua diambil oleh Cikgu Ayang dan ada juga Fiza ambil dari ig dia.
Tak sangka anak mama memang pandai berkawan walau masih kecil.
Thaqif dan Zariff. 
Ada bunga lepak bersama. Fiza panggil mek Sara. 
Cikgi Cikgu gosipkan Thaqif dengan Nata.. amboi.. kecil-kecil dah pandai yer.. 
Thaqif dah besar baru nak naik walker.. 
macam tu la peel dia di rumah. 
Kemain bergambar 
Thaqif dan Kak Amani 
Jelos betul mama.. hehe..
Jelas Thaqif memang suka duduk nursery. Dia ada kawan untuk bermain. Mama pun rasa lega sangat dan tak risau nak pergi kerja. 
Fiza tinggalkan Thaqif di nursery sejak umur 4 bulan. Memang berat juga hati masa tu. Tapi alhamdulillah, segalanya selamat dan Thaqif pun makin bijak berkawan.
Wassalam.

Post a comment

3 Comments

  1. salam...
    nieyl jenjalan pagi sini.. ♥
    kalau anak² happy...hati mak ayah pun senang nak pegi kerja kan.. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...nasib baik dia ok je kat nursery

    ReplyDelete
  3. comei nya thaqif tuu..siap kena gosip g..hihihii

    ReplyDelete